Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10526
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПогорєлов, Михайло Григорович-
dc.contributor.authorЛарін, Олександр Миколайович-
dc.contributor.authorСубочев, Олександр Іванович-
dc.contributor.authorПогорелов, Михаил Григорьевич-
dc.contributor.authorЛарин, Александр Николаевич-
dc.contributor.authorСубочев, Александр Иванович-
dc.contributor.authorPogorelov, M.G.-
dc.contributor.authorLarin, A.N.-
dc.contributor.authorSubochev, A.I.-
dc.date.accessioned2012-04-03T11:38:09Z-
dc.date.available2012-04-03T11:38:09Z-
dc.date.issued2011-01-17-
dc.identifier.citationПогорєлов М.Г. Узагальнена модель процесів технічного обслуговування та ремонту автотранспортних засобів / М.Г. Погорєлов, О.М. Ларін, О.І. Субочев // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / ДВНЗ «ДонНТУ» АДІ. – Горлівка, 2010. - № 2.(11) – С. 32-36.en_US
dc.identifier.issn1990-7796-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10526-
dc.descriptionThe system of vehicles’ maintenance and repair, being one of the most difficult modern systems, is analyzed. Generalized model of vehicles’ maintenance and repair is offered. It determines the list and type of output data, ensures the description of object in capacity sufficient to build the simulation model and to determine the operational characteristics. Vehicles are proved to be inclined rather to relative reliability than to absolute one. Cases with unpredicted reliability are dominated. Based on random processes all possible strategies controlling vehicles’ operational safety are analyzed.en_US
dc.description.abstractПроаналізовано систему технічного обслуговування і ремонту транспортних засобів, яка є однією із найбільш складних реальних систем. Запропоновано узагальнену модель процесів технічного обслуговування і ремонту автомобілів, яка визначає склад і вид вихідних даних, забезпечує опис об'єкта в обсязі, достатньому для побудови імітаційної моделі та визначення операційних характеристик. Виявлено, що автомобілі мають не абсолютну надійність, а відносну, до того ж у більшості випадків заздалегідь невідому. На основі випадковості процесів розглядається кожна з можливої безлічі стратегій управління надійністю автомобілів в експлуатації.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherАвтомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.en_US
dc.subjectСИСТЕМА ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ І РЕМОНТУ АВТОМОБІЛІВen_US
dc.subjectНАДІЙНІСТЬ АВТОМОБІЛІВ В ЕКСПЛУАТАЦІЇen_US
dc.subjectСИСТЕМА ТЕХНИЧЕСКОГО ОБСЛУЖИВАНИЯ И РЕМОНТА АВТОМОБИЛЕЙen_US
dc.subjectНАДЕЖНОСТЬ АВТОМОБИЛЕЙ В ЭКСПЛУАТАЦИИen_US
dc.subjectSYSTEM OF VEHICLES’ MAINTENANCE AND REPAIRen_US
dc.subjectVEHICLES’ OPERATIONAL SAFETYen_US
dc.titleУзагальнена модель процесів технічного обслуговування та ремонту автотранспортних засобівen_US
dc.title.alternativeОбобщенная модель процессов технического обслуживания и ремонта автотранспортных средствen_US
dc.title.alternativeGeneralized Model of Vehicles’ Maintenance and Repairen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Публікації кафедри "Автомобільний транспорт"
№2 (2010-11)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Погорєлов.pdf358,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.