Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10523
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДудніков, Олександр Миколайович-
dc.contributor.authorВиноградов, Микола Семенович-
dc.contributor.authorЗолотухіна, І.М.-
dc.contributor.authorДудников, Александр Николаевич-
dc.contributor.authorВиноградов, Николай Семенович-
dc.contributor.authorЗолотухина, И.М.-
dc.contributor.authorDudnikov, A.N.-
dc.contributor.authorVinogradov, N.S.-
dc.contributor.authorZolotukhina, I.M.-
dc.date.accessioned2012-04-03T10:37:01Z-
dc.date.available2012-04-03T10:37:01Z-
dc.date.issued2011-01-17-
dc.identifier.citationДудніков О.М. Методика розробки розкладу руху автобусів різних маршрутів з урахуванням сумісної ділянки їх руху / О.М. Дудніков, М.С. Виноградов, І.М. Золотухіна // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / ДВНЗ «ДонНТУ» АДІ. – Горлівка, 2010. - № 2.(11) – С. 21-31.en_US
dc.identifier.issn1990-7796-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10523-
dc.descriptionThe scheduling methods for miscellaneous bus routes subject to joint areas of their motion are introduced. These methods allow to correct the traffic intervals for each bus route, to define bus quantity variation, which must be added or taken out of the route, time shift of bus arrivals at local routes and average bus filling. The application of the established dependencies subject to the scheduling agreement on municipal routes will improve the quality of transportation services by reducing the latency of passengers boarding at joint area stops. The conducted experimental study has shown that the developed methods can be used in practice.en_US
dc.description.abstractЗапропоновано методику розробки розкладу руху автобусів різних маршрутів з урахуванням сумісної ділянки їх руху. Вона дозволяє скорегувати інтервали руху для кожного автобусного маршруту, визначити різницю кількості автобусів, яку необхідно додати або зняти з маршруту, час зміщення прибуття автобусів за маршрутами та середнє заповнення салону автобуса. Використання встановлених залежностей при погодженні розкладів руху автобусів на міських маршрутах дозволить поліпшити якість транспортного обслуговування пасажирів за рахунок зменшення часу очікування пасажирами посадки в автобус на зупинних пунктах сумісних ділянок. Проведені експериментальні дослідження показали можливість застосування розробленої методики на практиці.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherАвтомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.en_US
dc.subjectМАРШРУТ АВТОБУСНИЙ: ІНТЕРВАЛ РУХУen_US
dc.subjectПОГОДЖЕННЯ РОЗКЛАДУ РУХУen_US
dc.subjectСУМІСНА ДІЛЯНКАen_US
dc.subjectЧАС ЗМІЩЕННЯen_US
dc.subjectМАРШРУТ АВТОБУСНЫЙ: ИНТЕРВАЛ ДВИЖЕНИЯen_US
dc.subjectСОГЛАСОВАНИЕ РАСПИСАНИЯ ДВИЖЕНИЯen_US
dc.subjectСОВМЕЩЕННЫЙ УЧАСТОКen_US
dc.subjectВРЕМЯ СМЕЩЕНИЯen_US
dc.subjectBUS ROUTE: TRAFFIC INTERVALen_US
dc.subjectSCHEDULING AGREEMENTen_US
dc.subjectJOINT AREAen_US
dc.subjectTIME SHIFTen_US
dc.titleМетодика розробки розкладу руху автобусів різних маршрутів з урахуванням сумісної ділянки їх рухуen_US
dc.title.alternativeМетодика разработки расписания движения автобусов разных маршрутов с учетом совместного участка их движенияen_US
dc.title.alternativeThe Scheduling Methods for Miscellaneous Bus Routes subject to Joint Areas of their Motionen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Публікації кафедри "Транспортні технології"
№2 (2010-11)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дудников.pdf475,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.