Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10298
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПіскурська, Ганна Вікторівна-
dc.contributor.authorСініцина, Вікторія Вікторівна-
dc.date.accessioned2012-03-30T11:12:57Z-
dc.date.available2012-03-30T11:12:57Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10298-
dc.description.abstractСтатья посвящена описанию особого аспекта учебной дисциплины «Деловой английский язык» - созданию бизнес-презентаций. В статье рассматриваются следующие методические вопросы, возникающие при подготовке и проведении презентации: преодоление некоторых психологических проблем при выступлении перед большой аудиторией, эффективное использование наглядных и опорных материалов, а также зависимость лексической и синтаксической наполняемости презентации от уровня владения языком студентов.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherЗапорожьеen_US
dc.subjectбізнес-презентація, ділова англійська мова, викладанняen_US
dc.titleБізнес-презентація як практичний аспект викладання ділової англійської мовиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті кафедри міжнародних освітніх та ділових комунікацій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.