Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10256
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДячук, М.В.-
dc.contributor.authorПетренко, Д.І.-
dc.contributor.authorДячук, М.В.-
dc.contributor.authorПетренко, Д.И.-
dc.contributor.authorDyachuk, М.V.-
dc.contributor.authorPetrenko, D.I.-
dc.date.accessioned2012-03-29T13:28:29Z-
dc.date.available2012-03-29T13:28:29Z-
dc.date.issued2010-09-03-
dc.identifier.citationДячук М.В. Моделювання керованості вантажного автомобіля 8×4 / М.В. Дячук, Д.І. Петренко // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / ДВНЗ «ДонНТУ» АДІ. – Горлівка, 2010. - № 1.(10) – С. 76-84.en_US
dc.identifier.issn1990-7796-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10256-
dc.descriptionThe technique of the curvilinear motion simulation of a truck 8×4 with two steerable axles is offered. In the mathematical description the vehicle is presented as two-dimensional mobile model which takes into account overall dimensions, mass distribution and wheel steering angles, tire adhering properties with a skid at the interaction with road surface. The model allows to use any law of steering wheel rotation. Results of automobile model simulation of the curvilinear motion are well coordinated with technical specification parameters. This technique can be used in the three-dimensional curvilinear motion simulation development for the purpose of the automobile behavior prediction.en_US
dc.description.abstractЗапропоновано методику моделювання криволінійного руху вантажного автомобіля 8×4 з двома керованими мостами. В математичному описанні транспортний засіб представлений як плоска рухома модель, що враховує габаритні розміри, розподіл мас та кутів повороту керованих коліс, зчіпні властивості відведеної шини у разі взаємодії з дорожньою поверхнею. Модель дозволяє використовувати будь-який закон повороту кермового колеса. Результати імітаційного моделювання криволінійного руху автомобіля добре узгоджуються з параметрами технічної характеристики. Дана методика може використовуватись у розвитку просторового моделювання криволінійного руху з метою прогнозування поведінки автомобіля.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherАвтомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.en_US
dc.subjectВАНТАЖНИЙ АВТОМОБІЛЬ: КЕРОВАНІСТЬen_US
dc.subjectВІДВЕДЕННЯ ШИНИen_US
dc.subjectКУТИ ПОВОРОТУ КЕРОВАНИХ КОЛІСen_US
dc.subjectГРУЗОВОЙ АВТОМОБИЛЬ: УПРАВЛЯЕМОСТЬen_US
dc.subjectУВОД ШИНЫen_US
dc.subjectУГЛЫ ПОВОРОТА УПРАВЛЯЕМЫХ КОЛЕСen_US
dc.subjectTRUCK: STEERABILITYen_US
dc.subjectWHEEL SKIDen_US
dc.subjectWHEEL STEERING ANGLESen_US
dc.titleМоделювання керованості вантажного автомобіля 8×4en_US
dc.title.alternativeМоделирование управляемости грузового автомобиля 8×4en_US
dc.title.alternativeSimulation of the Truck 8×4 Steerabilityen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№1 (2010-10)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дячук.pdf1,32 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.