Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10138
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрохоренко, Андрей Алексеевич-
dc.contributor.authorСамойленко, Д.Е.-
dc.contributor.authorМешков, Денис Викторович-
dc.contributor.authorПрохоренко, Андрій Олексійович-
dc.contributor.authorСамойленко, Д.Є.-
dc.contributor.authorМешков, Денис Вікторович-
dc.contributor.authorProkhorenko, A.A.-
dc.contributor.authorSamojlenko, D.E.-
dc.contributor.authorMeshkov, D.V.-
dc.date.accessioned2012-03-28T11:36:10Z-
dc.date.available2012-03-28T11:36:10Z-
dc.date.issued2010-09-03-
dc.identifier.citationПрохоренко А.А. Оптимизация конструктивных параметров пьезоэлектрической дизельной форсунки / А.А. Прохоренко, Д.Е. Самойленко, Д.В. Мешков // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / ДВНЗ «ДонНТУ» АДІ. – Горлівка, 2010. - № 1.(10) – С. 47-53.en_US
dc.identifier.issn1990-7796-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10138-
dc.descriptionIn the work the application of the parameter space analysis as a tool for multiparametic optimization implementation of the electrically controlled diesel fuel injector with a linear piezoelectric motor is considered. The short description of applied method and of the principle of fuel injector operation is presented. Optimization parameters values at two basic operating modes of a diesel engine are obtained. The main research results are given.en_US
dc.description.abstractРассмотрено использование метода исследования пространства параметров в качестве инструмента для выполнения многопараметрической оптимизации электроуправляемой дизельной топливной форсунки с линейным пьезоэлектрическим двигателем. Представлено краткое описание используемого метода и принципа работы топливной форсунки. Получены значения оптимизационных параметров из расчета двух основных режимов работы дизеля. Представлены основные результаты исследования.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherАвтомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.en_US
dc.subjectПЬЕЗОЕЛЕКТРИЧЕСКАЯ ДИЗЕЛЬНАЯ ФОРСУНКАen_US
dc.subjectЛИНЕЙНЫЙ ПЬЕЗОЭЛЕКТРИЧЕСКИЙ ДВИГАТЕЛЬen_US
dc.subjectП’ЄЗОЕЛЕКТРИЧНА ДИЗЕЛЬНА ФОРСУНКАen_US
dc.subjectЛІНІЙНИЙ П’ЄЗОЕЛЕКТРИЧНИЙ ДВИГУНen_US
dc.subjectPIEZOELECTRIC DIESEL INJECTORen_US
dc.subjectLINEAR PIEZOELECTRIC ENGINEen_US
dc.titleОптимизация конструктивных параметров пьезоэлектрической дизельной форсункиen_US
dc.title.alternativeОптимізація конструктивних параметрів п'єзоелектричної дизельної форсункиen_US
dc.title.alternativeDesign Factors Optimization of the Piezoelectric Diesel Injectoren_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№1 (2010-10)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Прохоренко.pdf543,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.