Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10108
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКучер, Анатолій Тимофійович-
dc.contributor.authorKucher, Anatoliy Timofeevich-
dc.date.accessioned2012-03-28T08:09:29Z-
dc.date.available2012-03-28T08:09:29Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького наці-онального технічного універси-тету. Серія: Економічна. Вип. 38-3 (149). – Донецьк: ДонНТУ, 2010. – С. 142-148.en_US
dc.identifier.other328.76-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10108-
dc.descriptionIt is impossible to expect in the conditions of market economy, that a sales department will be able to realize all products, which will be produced by an enterprise. Practice of work of industrial enterprises testifies, that in organization activity of enterprises it is impossible to be limited only to establishment of the planned indexes on a next year. The prognosis of sale is basis of development of all other economic indicators (production program, charges, prices, arrived et cetera). Prognosis calculations allow additionally to ground plans on a future period. Every structural unit of enterprise needs the prognosis of sale for coordination of the actions with the tasks of enterprise on the whole.en_US
dc.description.abstractВ умовах ринкової економіки не можна чекати, що відділ збуту має можливість реалізувати все, що підприємство може виробити. Практика роботи промислових підприємств свідчить, що в справі організації їх діяльності не можна обмежитися лише встановленням планових показників на майбутній рік. Прогноз збуту є основою розробки всіх інших економічних показників (виробничої програми, витрат, цін, прибули і так далі). Прогнозні розрахунки дозволяють додатково обґрунтувати плани на майбутній період. Кожна структурна одиниця підприємства потребує прогнозу збуту для координації своїх дій із завданнями підприємства в цілому.en_US
dc.publisherНаукові праці Донецького наці-онального технічного універси-тету. Серія: Економічнаen_US
dc.subjectінвестиції, стратегія, будівельна промисловість, економічний спад, товарна політика, виробництво цементу, якість продукціїen_US
dc.subjectinvestments, strategy, building industry, cutback economic of activity, commodity policy, production of cement, quality of productsen_US
dc.titleФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ БУДІВЕЛЬНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ В СУЧАСНИХ УМОВАХ ГОСПОДАРЮВАННЯen_US
dc.title.alternativeSTRATEGY OF DEVELOPMENT ENTERPRISES ON THE BUILDING INDUSTRY IN MODERN TERMS OF MANAGEMENTen_US
dc.title.alternativeФОРМИРОВАНИЕ СТРАТЕГИИ РАЗВИТИЯ ПРЕДПРИЯТИЙ СТРОИТЕЛЬНОЙ ПРОМЫШЛЕННОСТИ В СОВРЕМЕННЫХ УСЛОВИЯХ ХОЗЯЙСТВОВАНИЯen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СТАТЬЯ_Кучер А.Т._1.pdf231,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.