Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9890
Назва: Вибір й обґрунтування факторів, що впливають на ефективність автосервісного виробництва
Інші назви: Выбор и обоснование факторов, влияющих на эффективность автосервисного производства
Choice and Factor Reasons Influencing on the Efficiency of a Service Center
Автори: Ларін, Олександр Миколайович
Субочев, Олександр Іванович
Погорєлов, Михайло Григорович
Ларин, Александр Николаевич
Субочев, Александр Иванович
Погорелов, Михаил Григорьевич
Larin, A.N.
Subochev, A.I.
Pogorelov, M.G.
Ключові слова: АВТОСЕРВІСНЕ ВИРОБНИЦТВО
ФАКТОРИ ЕФЕКТИВНОСТІ
МЕТОД ЕКСПЕРТНИХ ОЦІНОК
ВАГА ФАКТОРІВ
АВТОСЕРВИСНОЕ ПРОИЗВОДСТВО
ФАКТОРЫ ЭФФЕКТИВНОСТИ
МЕТОД ЭКСПЕРТНЫХ ОЦЕНОК
ВЕС ФАКТОРОВ
SERVICE CENTER
EFFICIENCY FACTORS
JUDGMENT METHOD
FACTOR ROLE
Дата публікації: 18-гру-2009
Видавництво: Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.
Бібліографічний опис: Ларін О.М. Вибір й обґрунтування факторів, що впливають на ефективність автосервісного виробництва / О.М. Ларін, О.І. Субочев, М.Г. Погорєлов // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ «ДонНТУ». – Горлівка, 2009. - № 2.(9) – С. 187-192.
Короткий огляд (реферат): Функціонування автосервісного виробництва розглядається як прийняття рішень в умовах недостатності інформації про обстежений об’єкт. Проаналізовано цей метод. Основні показники автосервісних підприємств подаються як перехідна ланка до вибору і оцінки пріоритетних шляхів інтенсифікації робіт з технічного обслуговування і ремонту (ТО і Р) автомобілів. Метод експертних оцінок дозволяє обґрунтовувати вибір домінантних факторів підвищення ефективності автосервісних підприємств. Наведено перелік параметрів, що впливають на коефіцієнт комбінованої оцінки якості експерта. Вага кожного з запропонованих факторів обчислюється виходячи із припущення про їх пропорційність членам убутної арифметичної прогресії.
Опис: A service center operation is considered as decision making in the conditions of information lack about investigated subject. Main results of service centers seem to be an intermedium to the choice and assessment of intensification preferable ways for the automobile maintenance and repair. The judgment method enables to reason dominant factors choice of the service center effectiveness increase. The list of parameters influencing on the coefficient of the expert combined quality rating is suggested. Factors are calculated by their proportionality to the members of the decreasing arithmetic progression.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/9890
ISSN: 1990-7796
Розташовується у зібраннях:Публікації кафедри "Автомобільний транспорт"
№2 (2009-9)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ларин.pdf365,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.