Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9884
Название: Оцінка якості послуги підприємства автосервісу
Другие названия: Оценка качества услуги предприятия автосервиса
Estimation of the Service Quality Given by a Service Centre
Авторы: Мастепан, Микола Антонович
Мастепан, Сергій Миколайович
Кузьмін, Віктор Степанович
Дашковський, О.О.
Мастепан, Николай Антонович
Мастепан, Сергей Николаевич
Кузьмин, Виктор Степанович
Дашковский, О.О.
Mastepan, M.A.
Mastepan, S.M.
Kuzmin, V.S.
Dashkovskiy, O.O.
Ключевые слова: АВТОСЕРВІСНЕ ПІДПРИЄМСТВО
КОЕФІЦІЄНТ ЯКОСТІ
УПРАВЛІННЯ
УДОСКОНАЛЕННЯ
ФАКТИЧНА ЯКІСТЬ
СПОЖИВАННЯ
ВИРОБНИЦТВО
ПОСЛУГИ
ПОКАЗНИКИ ЯКОСТІ
АВТОСЕРВИСНОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ
КОЭФФИЦИЕНТ КАЧЕСТВА
УПРАВЛЕНИЕ
УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ
ФАКТИЧЕСКОЕ КАЧЕСТВО
ПОТРЕБЛЕНИЕ
ПРОИЗВОДСТВО
УСЛУГИ
ПОКАЗАТЕЛИ КАЧЕСТВА
SERVICE CENTER
QUALITY FACTOR
MANAGEMENT
IMPROVEMENT
ACTUAL QUALITY
CONSUMPTION
PRODUCTION
SERVICES
QUALITY INDICATORS
Дата публикации: 18-дек-2009
Издательство: Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.
Библиографическое описание: Мастепан М.А. Оцінка якості послуги підприємства автосервісу / М.А. Мастепан, С.М. Мастепан, В.С. Кузьмін, О.О. Дашковський // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ «ДонНТУ». – Горлівка, 2009. - № 2.(9) – С. 180-186.
Краткий осмотр (реферат): На основі теоретичних досліджень розроблена модель оцінки підприємством автосервісу якості послуги, що надається споживачу. Розглянуто умови використання моделі, представлена загальна методика оцінки якості послуги. Наведено рекомендації по визначенню основних показників, параметрів та характеристик, за якими оцінюється якість послуги. Модель базується на використанні методу «профілів».
Описание: On the basis of theoretical researches an estimation model of the service quality given by a service centre to a consumer is developed. Conditions of the model application are considered. The general technique of the service quality estimation is presented. Recommendations on the basic indicators, parameters and characteristics of the service quality estimation definition are resulted. The model is based upon the application of the "profile" method.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/9884
ISSN: 1990-7796
Располагается в коллекциях:Публікації кафедри "Автомобільний транспорт"
№2 (2009-9)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Мастепан Мастепан.pdf514,2 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.