Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9669
Название: Математична модель прогнозування кількості ДТП на пересіченні автомобільних доріг на одному рівні
Другие названия: Математическая модель прогнозирования количества ДТП на пересечении автомобильных дорог в одном уровне
Mathematical Model of the Road Accident Number Forecasting on the Highway Crossing at One Level
Авторы: Лапутин, Роман Олександрович
Куєвда, Денис Валерійович
Лапутин, Роман Александрович
Куевда, Денис Валериевич
Laputin, R.A.
Kuevda, D.V.
Ключевые слова: ПЕРЕХРЕСТЯ
ІНТЕНСИВНІСТЬ РУХУ
БЕЗПЕКА РУХУ
ПОДІЯ ДОРОЖНЬО-ТРАНСПОРТНА
ПОТІК ТРАНСПОРТНИЙ
ПЕРЕКРЕСТОК
ИНТЕНСИВНОСТЬ ДВИЖЕНИЯ
БЕЗОПАСНОСТЬ ДВИЖЕНИЯ
ПРОИСШЕСТВИЕ ДОРОЖНО-ТРАНСПОРТНОЕ
ПОТОК ТРАНСПОРТНЫЙ
CROSSING
TRAFFIC INTENSITY
TRAFFIC SAFETY
ROAD ACCIDENT
TRAFFIC FLOW
Дата публикации: 18-дек-2009
Издательство: Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.
Библиографическое описание: Лапутин Р.О. Математична модель прогнозування кількості ДТП на пересіченні автомобільних доріг на одному рівні / Р.О. Лапутин, Д.В. Куєвда // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ «ДонНТУ». – Горлівка, 2009. - № 2.(9) – С. 88-92.
Краткий осмотр (реферат): Розроблена математична модель прогнозування кількості дорожньо-транспортних подій на пересіченні автомобільних доріг на одному рівні на підставі застосування імовірності виникнення конфліктних ситуацій між транспортними засобами в конфліктних точках та на пересіченні в цілому. Запропоноване поняття конфліктної ситуації у вигляді одночасної появи конфліктних транспортних засобів, траєкторії руху яких пересікаються, зливаються або розгалужуються, на відстані менш зупиночного шляху до конфліктної точки.
Описание: In the work the mathematical model of the road accidents number forecasting on the highway crossing at one level with the application of accident risk probability between vehicles in conflict points and on crossing in whole is developed. The concept of a conflict situation in the form of simultaneous occurrence of conflict vehicles movement trajectories of which are crossed, merge or divided on the stopping distance to a conflict point is offered.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/9669
ISSN: 1990-7796
Располагается в коллекциях:№2 (2009-9)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Лапутин.pdf369,94 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.