Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9596
Название: Підвищення ефективності використання виробничої бази підприємства автосервісу
Другие названия: Повышение эффективности использования производственной базы предприятия автосервиса
Three-Dimensional Model and Parametric Optimization of the Automobile Steering Linkage Matching With Front Trapezium and Independent Suspension
Авторы: Мастепан, Сергій Миколайович
Ясинський, Володимир Михайлович
Кузьмін, Віктор Степанович
Кисленко, Ю.Ю.
Мастепан, Сергей Николаевич
Ясинский, Владимир Михайлович
Кузьмин, Виктор Степанович
Кисленко, Ю.Ю.
Mastepan, S.M.
Yasinskiy, V.M.
Kuzmin, V.S.
Kislenko, U.U.
Ключевые слова: АВТОСЕРВІСНЕ ПІДПРИЄМСТВО
ФОРМУВАННЯ ЯКОСТІ
ВИРОБНИЧА ПОТУЖНІСТЬ
ОПТИМАЛЬНИЙ РІВЕНЬ
ПИТОМІ ВИТРАТИ
АНАЛІЗ
ВИРОБНИЧИЙ ПРОЦЕС
ОПТИМІЗАЦІЯ
ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНИЙ МЕТОД
АВТОСЕРВИСНОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ
ФОРМИРОВАНИЕ КАЧЕСТВА
ПРОИЗВОДСТВЕННАЯ МОЩНОСТЬ
ОПТИМАЛЬНЫЙ УРОВЕНЬ
УДЕЛЬНЫЕ ЗАТРАТЫ
АНАЛИЗ
ПРОИЗВОДСТВЕННЫЙ ПРОЦЕСС
ОПТИМИЗАЦИЯ
ТЕХНИКО-ЭКОНОМИЧЕСКИЙ МЕТОД
SERVICE CENTER
QUALITY FACTOR
MANAGEMENT
IMPROVEMENT
ACTUAL QUALITY
CONSUMPTION
PRODUCTION
SERVICES
QUALITY INDICATORS
Дата публикации: 18-дек-2009
Издательство: Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.
Библиографическое описание: Мастепан С.М. Підвищення ефективності використання виробничої бази підприємства автосервісу / С.М. Мастепан, В.М. Ясинський, В.С. Кузьмін, Ю.Ю. Кисленко // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ «ДонНТУ». – Горлівка, 2009. - № 2.(9) – С. 37-41.
Краткий осмотр (реферат): На основі аналізу попереднього досвіду і теоретичних досліджень розроблено модель оптимізації потужності виробничої бази підприємства автосервісу. Розглянуто та визначено вимоги та умови використання моделі, представлена загальна методика розширення виробничих потужностей. Наведено рекомендації по визначенню основних вихідних даних та характеристик, за якими проводиться оптимізація. Модель базується на використанні техніко-економічного методу.
Описание: On the basis of theoretical researches an estimation model of the service quality given by a service centre to a consumer is developed. Conditions of the model application are considered. The general technique of the service quality estimation is presented. Recommendations on the basic indicators, parameters and characteristics of the service quality estimation definition are resulted. The model is based upon the application of the "profile" method.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/9596
ISSN: 1990-7796
Располагается в коллекциях:Публікації кафедри "Автомобільний транспорт"
№2 (2009-9)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Мастепан.pdf429,96 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.