Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9586
Title: До питання визначення та аналізу показників курсової стійкості руху легкового автомобіля
Other Titles: К вопросу определения и анализа показателей курсовой устойчивости движения легкового авто-мобиля
Determination and Analysis of the Paseenger Car Roadholding Ability Values
Authors: Вербицький, Володимир Григорович
Макаров, Володимир Андрійович
Костенко, Андрій Вікторович
Вербицкий, Владимир Григорьевич
Макаров, Владимир Андреевич
Костенко, Андрей Викторович
Verbitsky, V.Hr.
Makarov, V.A.
Kostenko, A.V.
Keywords: КУРСОВА СТІЙКІСТЬ РУХУ
ДІАГРАМА БІФУРКАЦІЙНОЇ МНОЖИНИ
ФАЗОВИЙ ПОРТРЕТ
ТРАЄКТОРІЯ ЦЕНТРУ МАС
КУРСОВАЯ УСТОЙЧИВОСТЬ ДВИЖЕНИЯ
ДИАГРАММА БИФУРКАЦИОННОГО МНОЖЕСТВА
ФАЗОВЫЙ ПОРТРЕТ
ТРАЕКТОРИЯ ЦЕНТРА МАСС
PASSENGER CAR ROAD HOLDING ABILITY
BIFURCATION SET DIAGRAM
PHASE-PLANE PORTRAIT
CENTRE MASS TRAJECTORY
Issue Date: 18-Dec-2009
Publisher: Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.
Citation: Вербицький В.Г. До питання визначення та аналізу показників курсової стійкості руху легкового автомобіля / В.Г. Вербицький, В.А. Макаров, А.В. Костенко // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ «ДонНТУ». – Горлівка, 2009. - № 2.(9) – С. 21-25.
Abstract: Розглянуто основні показники курсової стійкості руху легкового автомобіля: діаграму біфуркаційної множини, фазовий портрет та траєкторію центру мас. Наведено алгоритм визначення та аналізу показників курсової стійкості. Приведені приклади основних показників курсової стійкості та виконаний їх аналіз. Аналіз фазових портретів дозволяє враховувати параметри конкретного автомобіля і перехідні процеси з означеними еластичними рушіями.
Description: The basic values of the passenger car road holding ability (a bifurcation set diagram, a phase-plane portrait and a centre mass trajectory) are examined. The algorithm of the passenger car road holding ability determination and analysis is given. The examples of the passenger car road holding ability basic values are given. The phase-plane portrait analysis allows to consider the parameters of the definite car and transition processes with the definite elastic propeller.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/9586
ISSN: 1990-7796
Appears in Collections:№2 (2009-9)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вербицкий.pdf565,69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.