Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9574
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКрайник, Тарас Любомирович-
dc.contributor.authorГудз, Густав Стефанович-
dc.contributor.authorКрайник, Тарас Любомирович-
dc.contributor.authorГудз, Густав Степанович-
dc.contributor.authorKraynik, T.L.-
dc.contributor.authorGudz, G.S.-
dc.date.accessioned2012-03-22T06:49:26Z-
dc.date.available2012-03-22T06:49:26Z-
dc.date.issued2009-12-18-
dc.identifier.citationКрайник Т.Л. Просторова модель і параметрична оптимізація суміщення кермового приводу з передньою трапецією й незалежної підвіски автомобіля / Т.Л. Крайник, Г.С. Гудз // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ «ДонНТУ». – Горлівка, 2009. - № 2.(9) – С. 6-10.en_US
dc.identifier.issn1990-7796-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/9574-
dc.descriptionThe steering linkage and independent suspension mathematical model of a nonconventional truck with total weight of 2, 9 tons is presented. The optimization procedure of the three-dimensional kinematics is given. The chart feature is the steering linkage trapezium placing in front of the operated axle that is conditioned by the displacement of the power plant back and the improvement of the axial load distribution.en_US
dc.description.abstractПредставлено математичну модель кермового приводу і незалежної підвіски безкапотної вантажівки повною масою 2,9 т. та процедуру оптимізації просторової кінематики. Особливістю схеми є розміщення трапеції кермового приводу перед керованою віссю, що обумовлене зміщенням назад силового агрегату з умов покращення розподілу осьових навантажень.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherАвтомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.en_US
dc.subjectСТІЙКІСТЬ РУХУ АВТОМОБІЛЯen_US
dc.subjectМАТЕМАТИЧНА МОДЕЛЬ КЕРМОВОГО ПРИВОДУen_US
dc.subjectМАТЕМАТИЧНА МОДЕЛЬ НЕЗАЛЕЖНОЇ ПІДВІСКИ АВТОМОБІЛЯen_US
dc.subjectУСТОЙЧИВОСТЬ ДВИЖЕНИЯ АВТОМОБИЛЯen_US
dc.subjectМАТЕМАТИЧЕСКАЯ МОДЕЛЬ РУЛЕВОГО ПРИВОДАen_US
dc.subjectМАТЕМАТИЧЕСКАЯ МОДЕЛЬ НЕЗАВИСИМОЙ ПОДВЕСКИ АВТОМОБИЛЯen_US
dc.subjectSTABILITY OF MOTION OF CARen_US
dc.subjectMATHEMATICAL MODEL OF STEERING DRIVEen_US
dc.subjectMATHEMATICAL MODEL OF INDEPENDENT PENDANT OF CARen_US
dc.titleПросторова модель і параметрична оптимізація суміщення кермового приводу з передньою трапецією й незалежної підвіски автомобіляen_US
dc.title.alternativeПространственная модель и параметрическая оптимизация совмещения рулевого привода с передней трапецией и независимой подвески автомобиляen_US
dc.title.alternativeThree-Dimensional Model and Parametric Optimization of the Automobile Steering Linkage Matching With Front Trapezium and Independent Suspensionen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:№2 (2009-9)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Крайник.pdf685,32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.