Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9574
Название: Просторова модель і параметрична оптимізація суміщення кермового приводу з передньою трапецією й незалежної підвіски автомобіля
Другие названия: Пространственная модель и параметрическая оптимизация совмещения рулевого привода с передней трапецией и независимой подвески автомобиля
Three-Dimensional Model and Parametric Optimization of the Automobile Steering Linkage Matching With Front Trapezium and Independent Suspension
Авторы: Крайник, Тарас Любомирович
Гудз, Густав Стефанович
Крайник, Тарас Любомирович
Гудз, Густав Степанович
Kraynik, T.L.
Gudz, G.S.
Ключевые слова: СТІЙКІСТЬ РУХУ АВТОМОБІЛЯ
МАТЕМАТИЧНА МОДЕЛЬ КЕРМОВОГО ПРИВОДУ
МАТЕМАТИЧНА МОДЕЛЬ НЕЗАЛЕЖНОЇ ПІДВІСКИ АВТОМОБІЛЯ
УСТОЙЧИВОСТЬ ДВИЖЕНИЯ АВТОМОБИЛЯ
МАТЕМАТИЧЕСКАЯ МОДЕЛЬ РУЛЕВОГО ПРИВОДА
МАТЕМАТИЧЕСКАЯ МОДЕЛЬ НЕЗАВИСИМОЙ ПОДВЕСКИ АВТОМОБИЛЯ
STABILITY OF MOTION OF CAR
MATHEMATICAL MODEL OF STEERING DRIVE
MATHEMATICAL MODEL OF INDEPENDENT PENDANT OF CAR
Дата публикации: 18-дек-2009
Издательство: Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.
Библиографическое описание: Крайник Т.Л. Просторова модель і параметрична оптимізація суміщення кермового приводу з передньою трапецією й незалежної підвіски автомобіля / Т.Л. Крайник, Г.С. Гудз // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ «ДонНТУ». – Горлівка, 2009. - № 2.(9) – С. 6-10.
Краткий осмотр (реферат): Представлено математичну модель кермового приводу і незалежної підвіски безкапотної вантажівки повною масою 2,9 т. та процедуру оптимізації просторової кінематики. Особливістю схеми є розміщення трапеції кермового приводу перед керованою віссю, що обумовлене зміщенням назад силового агрегату з умов покращення розподілу осьових навантажень.
Описание: The steering linkage and independent suspension mathematical model of a nonconventional truck with total weight of 2, 9 tons is presented. The optimization procedure of the three-dimensional kinematics is given. The chart feature is the steering linkage trapezium placing in front of the operated axle that is conditioned by the displacement of the power plant back and the improvement of the axial load distribution.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/9574
ISSN: 1990-7796
Располагается в коллекциях:№2 (2009-9)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Крайник.pdf685,32 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.