Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9484
Название: Особливості чисельного дослідження стану заглиблених конструкцій транспортних споруд
Другие названия: Особенности численного исследования состояния углублённых конструкций транспортных сооружений
Numerical Investigation Features of the Traffic Facilities Recessed Structure
Авторы: Прусов, Д.Е.
Мінакова, А.О.
Прусов, Д.Э.
Минакова, А.А.
Prusov, D.E.
Minakova, A.A.
Ключевые слова: МЕТОД СКІНЧЕНИХ ЕЛЕМЕНТІВ
ТЕОРІЯ НЕЛІНІЙНОЇ МЕХАНІКИ
ҐРУНТОВИЙ ПІВПРОСТІР
ОГОРОДЖУЮЧІ КОНСТРУКЦІЇ
ҐРУНТОВА ОСНОВА
ПЛОСКА ЗАДАЧА МЕХАНІКИ ҐРУНТІВ
МЕТОД КОНЕЧНЫХ ЭЛЕМЕНТОВ
ТЕОРИЯ НЕЛИНЕЙНОЙ МЕХАНИКИ
ГРУНТОВОЕ ПОЛУПРОСТРАНСТВО
ОГРАЖДАЮЩИЕ КОНСТРУКЦИИ
ГРУНТОВАЯ ОСНОВА
ПЛОСКАЯ ЗАДАЧА МЕХАНИКИ ГРУНТОВ
FINAL ELEMENTS METHOD
THEORY OF NONLINEAR MECHANICS
SOIL HALF-SPACE
PROTECTING STRUCUTURE
THE SOIL BASE
FLAT PROBLEM OF SOIL MECHANICS
Дата публикации: 25-сен-2009
Издательство: Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.
Библиографическое описание: Прусов Д.Е. Особливості чисельного дослідження стану заглиблених конструкцій транспортних споруд / Д.Е. Прусов, А.О. Мінакова // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ «ДонНТУ». – Горлівка, 2009. - № 1.(8) – С. 160-167.
Краткий осмотр (реферат): Виконано аналіз досліджень взаємодії штучних огороджуючих конструкцій транспортних споруд з неоднорідною ґрунтовою основою покриттів. Розроблено математичну модель дослідження ґрунтового півпростору з використанням нелінійної теорії пружності. Наведено результати чисельних досліджень напружено-деформованого стану огороджуючої конструкції шляхопроводу у взаємодії з багатошаровим неоднорідним півпростором та покриттями під впливом смугового навантаження.
Описание: The question of the Donbass difficult soil environment is considered and the investigation of the soil foundation interaction with the artificial protecting structure is analyzed. The mathematical model of the soil half-space investigation with the use of the elasticity nonlinear theory is developed. The calculations of the overpass protecting structure deflected mode in interaction with multilayered variable half-space and surfaces with the strip load influence are resulted.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/9484
ISSN: 1990-7796
Располагается в коллекциях:№1 (2009-8)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Прусов.pdf2,74 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.