Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9484
Назва: Особливості чисельного дослідження стану заглиблених конструкцій транспортних споруд
Інші назви: Особенности численного исследования состояния углублённых конструкций транспортных сооружений
Numerical Investigation Features of the Traffic Facilities Recessed Structure
Автори: Прусов, Д.Е.
Мінакова, А.О.
Прусов, Д.Э.
Минакова, А.А.
Prusov, D.E.
Minakova, A.A.
Ключові слова: МЕТОД СКІНЧЕНИХ ЕЛЕМЕНТІВ
ТЕОРІЯ НЕЛІНІЙНОЇ МЕХАНІКИ
ҐРУНТОВИЙ ПІВПРОСТІР
ОГОРОДЖУЮЧІ КОНСТРУКЦІЇ
ҐРУНТОВА ОСНОВА
ПЛОСКА ЗАДАЧА МЕХАНІКИ ҐРУНТІВ
МЕТОД КОНЕЧНЫХ ЭЛЕМЕНТОВ
ТЕОРИЯ НЕЛИНЕЙНОЙ МЕХАНИКИ
ГРУНТОВОЕ ПОЛУПРОСТРАНСТВО
ОГРАЖДАЮЩИЕ КОНСТРУКЦИИ
ГРУНТОВАЯ ОСНОВА
ПЛОСКАЯ ЗАДАЧА МЕХАНИКИ ГРУНТОВ
FINAL ELEMENTS METHOD
THEORY OF NONLINEAR MECHANICS
SOIL HALF-SPACE
PROTECTING STRUCUTURE
THE SOIL BASE
FLAT PROBLEM OF SOIL MECHANICS
Дата публікації: 25-вер-2009
Видавництво: Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.
Бібліографічний опис: Прусов Д.Е. Особливості чисельного дослідження стану заглиблених конструкцій транспортних споруд / Д.Е. Прусов, А.О. Мінакова // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ «ДонНТУ». – Горлівка, 2009. - № 1.(8) – С. 160-167.
Короткий огляд (реферат): Виконано аналіз досліджень взаємодії штучних огороджуючих конструкцій транспортних споруд з неоднорідною ґрунтовою основою покриттів. Розроблено математичну модель дослідження ґрунтового півпростору з використанням нелінійної теорії пружності. Наведено результати чисельних досліджень напружено-деформованого стану огороджуючої конструкції шляхопроводу у взаємодії з багатошаровим неоднорідним півпростором та покриттями під впливом смугового навантаження.
Опис: The question of the Donbass difficult soil environment is considered and the investigation of the soil foundation interaction with the artificial protecting structure is analyzed. The mathematical model of the soil half-space investigation with the use of the elasticity nonlinear theory is developed. The calculations of the overpass protecting structure deflected mode in interaction with multilayered variable half-space and surfaces with the strip load influence are resulted.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/9484
ISSN: 1990-7796
Розташовується у зібраннях:№1 (2009-8)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Прусов.pdf2,74 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.