Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9197
Название: Дослідження напружено-деформованого стану типових вузлових з’єднань каркасів кузовів автобусів в умовах оцінки пасивної безпеки
Другие названия: Исследование напряженно-деформированного состояния типичных узловых соединений каркасов кузовов автобусов в условиях оценки пассивной безопасности
Deflected Mode Study of the Typical Pin-Jointed Bus Body Frame in the Conditions of Passive Safety Evaluation
Авторы: Горбай, О.З.
Голенко, К.Е.
Горбай, О.З.
Голенко, К.Э.
Gorbay, О.З.
Golenko, K.E.
Ключевые слова: КАРКАС КУЗОВА АВТОБУСА
ВУЗЛОВІ З'ЄДНАННЯ
НАПРУЖЕНО-ДЕФОРМОВАНИЙ СТАН
МІЦНІСТЬ
КАРКАС КУЗОВА АВТОБУСА
УЗЛОВЫЕ СОЕДИНЕНИЯ
НАПРЯЖЕННО-ДЕФОРМИРОВАННОЕ СОСТОЯНИЕ
ПРОЧНОСТЬ
BUS BODY FRAME
PIN JOINTS
DEFLECTED MODE
STRENGTH
Дата публикации: 25-сен-2009
Издательство: Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.
Библиографическое описание: Горбай О.З. Дослідження напружено-деформованого стану типових вузлових з’єднань каркасів кузовів автобусів в умовах оцінки пасивної безпеки / О.З. Горбай, К.Е. Голенко // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ «ДонНТУ». – Горлівка, 2009. - № 1.(8) – С. 100-104.
Краткий осмотр (реферат): Досліджено напружено-деформований стан типових вузлових з’єднань каркасів кузовів автобусів різних типів (Low-entry та на шасі вантажного авто) в умовах випробувань пасивної безпеки на відповідність Правилам №66 ЄЕК ООН та нормативним вимогам FMVSS №.216, що має практичне значення для сучасного автобусобудування та може бути основою для подальшого аналізу рівноміцності конструкції каркасу кузова, підвищення її міцносних показників.
Описание: Deflected mode of the typical pin-jointed bus body frame of all kinds (Low-entry and on the basis of the truck chassis) in the conditions of passive safety examining for compliance to Rules #66 SEK of UNO and normative requirements of FMVSS No.216 is studied. It is of practical importance for modern bus construction and may be the base for further analysis on the uniform-strength body frame construction obtaining, its strength properties increase.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/9197
ISSN: 1990-7796
Располагается в коллекциях:№1 (2009-8)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Горбай.pdf1,93 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.