Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9197
Назва: Дослідження напружено-деформованого стану типових вузлових з’єднань каркасів кузовів автобусів в умовах оцінки пасивної безпеки
Інші назви: Исследование напряженно-деформированного состояния типичных узловых соединений каркасов кузовов автобусов в условиях оценки пассивной безопасности
Deflected Mode Study of the Typical Pin-Jointed Bus Body Frame in the Conditions of Passive Safety Evaluation
Автори: Горбай, О.З.
Голенко, К.Е.
Горбай, О.З.
Голенко, К.Э.
Gorbay, О.З.
Golenko, K.E.
Ключові слова: КАРКАС КУЗОВА АВТОБУСА
ВУЗЛОВІ З'ЄДНАННЯ
НАПРУЖЕНО-ДЕФОРМОВАНИЙ СТАН
МІЦНІСТЬ
КАРКАС КУЗОВА АВТОБУСА
УЗЛОВЫЕ СОЕДИНЕНИЯ
НАПРЯЖЕННО-ДЕФОРМИРОВАННОЕ СОСТОЯНИЕ
ПРОЧНОСТЬ
BUS BODY FRAME
PIN JOINTS
DEFLECTED MODE
STRENGTH
Дата публікації: 25-вер-2009
Видавництво: Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.
Бібліографічний опис: Горбай О.З. Дослідження напружено-деформованого стану типових вузлових з’єднань каркасів кузовів автобусів в умовах оцінки пасивної безпеки / О.З. Горбай, К.Е. Голенко // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ «ДонНТУ». – Горлівка, 2009. - № 1.(8) – С. 100-104.
Короткий огляд (реферат): Досліджено напружено-деформований стан типових вузлових з’єднань каркасів кузовів автобусів різних типів (Low-entry та на шасі вантажного авто) в умовах випробувань пасивної безпеки на відповідність Правилам №66 ЄЕК ООН та нормативним вимогам FMVSS №.216, що має практичне значення для сучасного автобусобудування та може бути основою для подальшого аналізу рівноміцності конструкції каркасу кузова, підвищення її міцносних показників.
Опис: Deflected mode of the typical pin-jointed bus body frame of all kinds (Low-entry and on the basis of the truck chassis) in the conditions of passive safety examining for compliance to Rules #66 SEK of UNO and normative requirements of FMVSS No.216 is studied. It is of practical importance for modern bus construction and may be the base for further analysis on the uniform-strength body frame construction obtaining, its strength properties increase.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/9197
ISSN: 1990-7796
Розташовується у зібраннях:№1 (2009-8)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Горбай.pdf1,93 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.