Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8638
Title: Проблеми підвищення соціальної відповідальності маркетингу та конкурентноспосможності продукції
Authors: Коробський, Руслан Владиславович
Рустамова, Гунель Матлаб-Кизи
Keywords: соціально-відповідальний
маркетинг
Issue Date: 2011
Publisher: ООО "Цифровая типография" г. Донецк
Citation: Коробський Р.В., Рустамова Г.М-К.Проблеми підвищення соціальної відповідальності маркетингу та конкурентноспосможності продукції//Актуальні проблеми екомічного і соціального розвитку регіону: Збірник матеріалів всеукраїнської науково-практичної конференції. - В 2-x томах. – Т.2. - Красноармійськ: КІІ ДонНТУ, 2011. - 363 с. – с. 60-62
Abstract: Сучасні умови управіння диктують все вищі вимоги до українських підприємств. Бажає цього чи ні, але кожен керівник рано чи пізно постає перед рішенням впровадження заходів соціальної відповідальності до стратегії розвитку свого підприємства, адже в умовах інтеграції до світової спільноти соціальна відповідальність бізнесу є необхідною складовою та стрижнем конкурентоспроможності підприємства.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/8638
Appears in Collections:Наукові праці викладачів кафедри менеджменту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5.pdf132,16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.