Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8628
Назва: РЕАЛИЗАЦИЯ ПОЛИТИКИ АКТИВНОГО МАРКЕТИНГА В СИСТЕМЕ УПРАВЛЕНИЯ КАЧЕСТВОМ ПРЕДПРИЯТИЯ
Автори: Мирошниченко, Елена Викторовна
Ключові слова: маркетинг
, система управления качеством
модель
випускник
Дата публікації: 12-бер-2012
Короткий огляд (реферат): В данной статье рассмотрен процесс реализации политики активного маркетинга, который применяется для формирования и корректирования потребительского спроса на образовательные услу-ги, получения информации о потенциальных потребителях образовательных услуг и направлен на реали-зацию принципа МС ISO 9001:2008 «Ориентация на потребителя».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/8628
Розташовується у зібраннях:1. Наукові праці в фахових журналах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетинг.pdf184,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.