Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8547
Title: | САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВ ЯК ОДИН З ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ФАКТОРІВ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОГО НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ |
Other Titles: | STUDENTS’ INDEPENDENT WORK AS ONE OF ORGANIZATIONAL FACTORS OF CREDIT AND MODULE TEACHING MATHEMATICS |
Authors: | Данильчук, Оксана Николаевна Вирич, Светлана Александровна Бабенко, Марина Олеговна |
Keywords: | самостійна робота студентів, кредитно-модульне навчання, самоконтроль успішності навчання, самоудосконалення, самоосвіта, позааудиторні заняття, ефективність самостійної роботи. students’ independent work, credit and module teaching, self-control of students’ progress, out-of-class hours. самостоятельная работа студентов, кредитно-модульное обучение, самоконтроль успешности учебы, самосовершенствование, самообразование, внеаудиторные занятия, эффективность самостоятельной работы. |
Issue Date: | Nov-2011 |
Publisher: | Киевский национальный университет им. Т.Г. Шевченка |
Citation: | Данильчук О.М., Вирич С.А., Бабенко М.О. Самостійна робота студентів як один з організаційних факторів кредитно-модульного навчання математики // одаток 2 до №3, том ІІ (27), 2011 VI Міжнародна науково-практична конференція “Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору м. Київ 24-26 листопада 2011р. С. 114-123 |
Abstract: | У статті визначається сутність самостійної роботи студентів як умови їх професійного становлення. Розглядаються методи, завдання та цілі удосконалення самостійної роботи студентів при підготовці спеціалістів економічного профілю. Представлені вимоги використання самостійної роботи студентів на заняттях з вищої математики та аналізу міждисциплінарних зв’язків. |
Description: | The essence of students’ independent work as the terms of their professional formation is defined in the article. The methods, tasks and aims of improvement of students’ independent work as a whole in training specialists in economics are considered. The requirements to resorting to students’ independent work as the lessons in higher mathematics and while analysing inter-subject connections are presented. |
URI: | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/8547 |
Appears in Collections: | Доповіді та тези доповідей на конференціях і семінарах |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Данильчук О.М. , Вірис С.О., Бабенко М.О. на Київ.doc | 1,22 MB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.