Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8524
Назва: Тенденції розвитку маркетингу в сучасних умовах
Автори: Лизунова, Олена Миколаївна
Ключові слова: маркетинг
маркетингові дослідження
Дата публікації: 2007
Видавництво: КНЕУ
Бібліографічний опис: Збірник матеріалів Х Всеукраїнської науково-практичної конференції „ Молодь, освіта, наука, культура і національна самосвідомість в умовах європейської інтеграції”, Т.5, 16-18 травня 2007р., м.Київ. - c.218-223
Короткий огляд (реферат): Розглянуті тенденції маркетингу в сучасних умовах
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/8524
Розташовується у зібраннях:Наукові праці викладачів кафедри менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
маркетинг2.doc27,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.