Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8524
Title: Тенденції розвитку маркетингу в сучасних умовах
Authors: Лизунова, Олена Миколаївна
Keywords: маркетинг
маркетингові дослідження
Issue Date: 2007
Publisher: КНЕУ
Citation: Збірник матеріалів Х Всеукраїнської науково-практичної конференції „ Молодь, освіта, наука, культура і національна самосвідомість в умовах європейської інтеграції”, Т.5, 16-18 травня 2007р., м.Київ. - c.218-223
Abstract: Розглянуті тенденції маркетингу в сучасних умовах
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/8524
Appears in Collections:Наукові праці викладачів кафедри менеджменту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
маркетинг2.doc27,5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.