Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7936
Название: Спектральний підхід до розробки системи навчальних задач з вищої математики на основі предметної моделі студента
Авторы: Євсеєва, Олена Геннадіївна
Ключевые слова: спектр знань задачі,
спектр вмінь задачі
система задач з вищої математики
предметна модель студента
Дата публикации: 2009
Издательство: Донецьк: ТЕАН
Библиографическое описание: Дидактика математики: проблеми та дослідження: Міжнародний збірник наукових праць.
Серия/номер: Вип.32.;С. 101–107
Краткий осмотр (реферат): У статті надано технологію розробки задач з вищої математики на основі семантичної, операційної і процедурної компоненти предметної моделі студента. Сформульовано поняття спектра знань і спектра вмінь задачі. Підхід, що описано, дозволяє створювати систему задач, що спрямовані на формування вмінь, необхідних для засвоєння певної теми.
Описание: фахове видання з педагогічних наук
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/7936
ISSN: 2079-9152
Располагается в коллекциях:Статті кафедри "Вища математика" ім.В.В.Пака

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Сборник донецкого университета октябрь 2009.pdf155,09 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.