Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7936
Назва: | Спектральний підхід до розробки системи навчальних задач з вищої математики на основі предметної моделі студента |
Автори: | Євсеєва, Олена Геннадіївна |
Ключові слова: | спектр знань задачі, спектр вмінь задачі система задач з вищої математики предметна модель студента |
Дата публікації: | 2009 |
Видавництво: | Донецьк: ТЕАН |
Бібліографічний опис: | Дидактика математики: проблеми та дослідження: Міжнародний збірник наукових праць. |
Серія/номер: | Вип.32.;С. 101–107 |
Короткий огляд (реферат): | У статті надано технологію розробки задач з вищої математики на основі семантичної, операційної і процедурної компоненти предметної моделі студента. Сформульовано поняття спектра знань і спектра вмінь задачі. Підхід, що описано, дозволяє створювати систему задач, що спрямовані на формування вмінь, необхідних для засвоєння певної теми. |
Опис: | фахове видання з педагогічних наук |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/7936 |
ISSN: | 2079-9152 |
Розташовується у зібраннях: | Статті кафедри "Вища математика" ім.В.В.Пака |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Сборник донецкого университета октябрь 2009.pdf | 155,09 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.