Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7936
Назва: Спектральний підхід до розробки системи навчальних задач з вищої математики на основі предметної моделі студента
Автори: Євсеєва, Олена Геннадіївна
Ключові слова: спектр знань задачі,
спектр вмінь задачі
система задач з вищої математики
предметна модель студента
Дата публікації: 2009
Видавництво: Донецьк: ТЕАН
Бібліографічний опис: Дидактика математики: проблеми та дослідження: Міжнародний збірник наукових праць.
Серія/номер: Вип.32.;С. 101–107
Короткий огляд (реферат): У статті надано технологію розробки задач з вищої математики на основі семантичної, операційної і процедурної компоненти предметної моделі студента. Сформульовано поняття спектра знань і спектра вмінь задачі. Підхід, що описано, дозволяє створювати систему задач, що спрямовані на формування вмінь, необхідних для засвоєння певної теми.
Опис: фахове видання з педагогічних наук
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/7936
ISSN: 2079-9152
Розташовується у зібраннях:Статті кафедри "Вища математика" ім.В.В.Пака

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сборник донецкого университета октябрь 2009.pdf155,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.