Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/786
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛісовіна, О.М.-
dc.date.accessioned2011-02-09T11:50:33Z-
dc.date.available2011-02-09T11:50:33Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 89 - 3 - Донецьк, ДонНТУ, 2005. - С. 176 - 180en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/786-
dc.language.isootheren_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.relation.ispartofseriesЕкономічна;29-
dc.titleМаркетинг як інститут економікиen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Випуск 89-3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Маркетинг як інститут економіки.pdf144,08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.