Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/786
Назва: Маркетинг як інститут економіки
Автори: Лісовіна, О.М.
Дата публікації: 2005
Видавництво: Донецький національний технічний університет
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 89 - 3 - Донецьк, ДонНТУ, 2005. - С. 176 - 180
Серія/номер: Економічна;29
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/786
Розташовується у зібраннях:Випуск 89-3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетинг як інститут економіки.pdf144,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.