Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7618
Назва: Болонський процес та його вплив на самореалізацію студента
Автори: Рощина Л.О., Захаров О.О.
Ключові слова: Болонський процес, освіта, Україна, студент
Дата публікації: 2011
Бібліографічний опис: Рощина Л.О., Захаров О.О. Болонський процес та його вплив на самореалізацію студента // Наука. Релігія. Суспільство. – 2011. – №1. – С. 89-94.
Короткий огляд (реферат): В статті зроблено спробу проаналізувати особливості впровадження Болонської системи навчання в українських реаліях. Доведено, що Болонська система, при всіх її недоліках, може позитивно вплинути на систему освіти в Україні. Ця система враховує індивідуальні особливості кожного студента і надає простір для його творчої самореалізації, усвідомлення свого місця в суспільстві.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/7618
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри історії і права

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
болонський процес.doc10,2 MBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.