Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7510
Название: РОЗРОБКА МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ НА ВУГІЛЬНОМУ ПІДПИЄМСТВІ ДЕРЖАВНОЇ ФОРМИ ВЛАСНОСТІ.
Авторы: Скрипка, В'ячеслав Михайлович
Ключевые слова: вугільне підприємство
маркетинг
стратегія
місія
SWOT аналіз
якість продукції
Дата публикации: 10-мар-2012
Краткий осмотр (реферат): Проаналізовано конкурентоспроможність продукції шахти та рекомендовані місії, система стратегічних цілей.Визначені можливості загрози, сильні і слабкі сторони діяльності шахти, розроблена програма управління якістю продукції і рекомендовано стратегічний набір для ВП "Шахта "Стаханова"ДП "Красноармійськвугілля"
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/7510
ISSN: Актуальні проблеми економічного і соціального розвитку регіону: Збірник матеріалів регіональної науково-практичної конференції. - Красноармійськ: КІІ ДонНТУ,2009. - 231с.
Располагается в коллекциях:Наукові статті викладачів кафедри ЕіМ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Скрипка.doc85,5 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.