Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7353
Title: ВИКОРИСТАННЯ ПОТЕНЦІАЛУ МЕТАЛУРГІЙНОЇ ГАЛУЗІ ДЛЯ АКТИВІЗАЦІЇ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ В УКРАЇНІ
Other Titles: ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ПОТЕНЦИАЛА МЕТАЛЛУРГИЧЕСКОЙ ОТРАСЛИ ДЛЯ АКТИВИЗАЦИИ ИННОВАЦИОННОГО ПРОЦЕССА В УКРАИНЕ
Authors: Кравченко, Сергій Іванович
Корнєва, Ольга Володимирівна
Keywords: конкурентоспроможність
потенціал
інноваційний процес
металургія
Issue Date: 2010
Publisher: Національний університет «Львівська політехніка»
Citation: Кравченко С.І., Корнєва О.В. Використання потенціалу металургійної галузі для активізації інноваційних процесів в Україні // Вісник національного університету «Львівська політехніка». Проблеми Економіки та управління. № 683. Львів, 2010 – с. 79 - 83.
Abstract: Розглянуто особливості поточного стану економіки України і металургійної галузі як однієї з провідних. Окреслено роль держави у стимулюванні інновацій з урахуванням обмеженості бюджету та зниженої інвестиційної привабливості вітчизняних підприємств. Проаналізовано роль металургійного комплексу у активізації інноваційного розвитку. Розкрито макроекономічні проблеми, що з можуть виникнути в результаті інноваційних процесів. The special features of current economical situation in Ukraine and in metallurgical industry in particular are overviewed. The Government’s role in stimulating of innovation processes is discussed in the context of budget deficit and low investment attractiveness of Ukrainian enterprises. It’s analyzed the role of metallurgical industry in rising of innovation activity. It’s prognosticated the main macroeconomic problems, in which innovation process could result.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/7353
Appears in Collections:Наукові статті співробітників кафедри економіки підприємства

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кравченко Корнєва стаття.doc81 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.