Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7328
Название: МАРКЕТИНГОВЫЕ КОММУНИКАЦИИ – ЗАЛОГ УСПЕХА АТП
Авторы: Кулаков, В.А.
Макеев, М.С.
Ключевые слова: маркетинговые коммуникации
автотранспортный рынок
конъюнктура рынка
релевантная информация
Дата публикации: 2006
Издательство: ДонНТУ
Библиографическое описание: Донбас-2020: наука і техніка – виробництву: Матеріали III науково-практичної конференції. м. Донецьк, 30-31 травня 2006 р. - Донецьк, ДонНТУ Міністерства освіти і науки, 2006.- 701 с.
Краткий осмотр (реферат): Перехід країни до ринкових умов господарювання висуває перед автотранспортною галуззю ряд проблем по адаптації до ринкової економіки. Автотранспортні підприємства повинні будуть переглянути весь характер своєї комерційної і виробничої діяльності, направив її на аналіз, вивчення потреб і задоволення вимог клієнтури.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/7328
Располагается в коллекциях:Макєєв А.Ю.
Матеріали ІІІ науково-практичної конференції 2006 р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
817_Kulakow.PDF511,79 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.