Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7267
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШигонська, Н.В.-
dc.date2009-
dc.date.accessioned2012-03-06T12:31:50Z-
dc.date.available2012-03-06T12:31:50Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009.en_US
dc.identifier.otherУДК 397:37.048.4-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/7267-
dc.descriptionThe theoretically-methodological aspects of communicative situations' of doctors' and nurses' professional interaction classification are defined. The original classification is elaborated on the basis of the criteria that provide its integrity and functionality while organizing the study process and is the basis for creating the experimental technology of training medical students to the professional interactionen_US
dc.description.abstractУ статті визначені теоретико-методичні аспекти класифікації комунікативних ситуацій професійної взаємодії медичних працівників. Розроблено авторську класифікацію на основі системи критеріїв, що забезпечують її цілісність та функціональність під час організації навчального процесу, і яка являє собою підгрунтя для створення експериментальної технології підготовки до професійної взаємодії студентів медичних спеціальностейen_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectмедичні працівникіen_US
dc.subjectтеоретико-методичні аспектиen_US
dc.subjectнавчальний процесen_US
dc.subjecttheoretically-methodological aspectsen_US
dc.subjectprofessional interactionen_US
dc.subjectcriteriaen_US
dc.subjectmedical studentsen_US
dc.titleТеоретико-методичні основи класифікації комунікативних ситуацій професійної взаємодії медичних працівниківen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Випуск 5(155) - 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
шигонская.pdf124,34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.