Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7267
Title: Теоретико-методичні основи класифікації комунікативних ситуацій професійної взаємодії медичних працівників
Authors: Шигонська, Н.В.
Keywords: медичні працівникі
теоретико-методичні аспекти
навчальний процес
theoretically-methodological aspects
professional interaction
criteria
medical students
Issue Date: 2009
Publisher: Донецький національний технічний університет
Citation: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009.
Abstract: У статті визначені теоретико-методичні аспекти класифікації комунікативних ситуацій професійної взаємодії медичних працівників. Розроблено авторську класифікацію на основі системи критеріїв, що забезпечують її цілісність та функціональність під час організації навчального процесу, і яка являє собою підгрунтя для створення експериментальної технології підготовки до професійної взаємодії студентів медичних спеціальностей
Description: The theoretically-methodological aspects of communicative situations' of doctors' and nurses' professional interaction classification are defined. The original classification is elaborated on the basis of the criteria that provide its integrity and functionality while organizing the study process and is the basis for creating the experimental technology of training medical students to the professional interaction
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/7267
Appears in Collections:Випуск 5(155) - 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
шигонская.pdf124,34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.