Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7160
Title: Сутність, зміст та структура готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності
Authors: Плахотнюк, Н.П.
Keywords: контент-аналіз
готовність до педагогічної діяльності
інноваційна діяльність
preparedness to pedagogical activity
content-analysis
Issue Date: 2009
Publisher: Донецький національний технічний університет
Citation: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009.
Abstract: У статті проаналізовано сутність поняття "готовність до педагогічної діяльності", подані результати контент-аналізу поняття "готовність до інноваційної педагогічної діяльності", виділені та охарактеризовані структурні компоненти готовності до інноваційної діяльності
Description: The essence of the concept "preparedness to pedagogical activity" is analyzed in the article. Also the results of the content-analysis of the concept "preparedness to innovative pedagogical activity" and its structural components are given
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/7160
Appears in Collections:Випуск 5(155) - 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
плахотнюк.pdf119,71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.