Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7160
Название: Сутність, зміст та структура готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності
Авторы: Плахотнюк, Н.П.
Ключевые слова: контент-аналіз
готовність до педагогічної діяльності
інноваційна діяльність
preparedness to pedagogical activity
content-analysis
Дата публикации: 2009
Издательство: Донецький національний технічний університет
Библиографическое описание: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009.
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовано сутність поняття "готовність до педагогічної діяльності", подані результати контент-аналізу поняття "готовність до інноваційної педагогічної діяльності", виділені та охарактеризовані структурні компоненти готовності до інноваційної діяльності
Описание: The essence of the concept "preparedness to pedagogical activity" is analyzed in the article. Also the results of the content-analysis of the concept "preparedness to innovative pedagogical activity" and its structural components are given
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/7160
Располагается в коллекциях:Випуск 5(155) - 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
плахотнюк.pdf119,71 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.