Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7157
Назва: Принципы отбора учеьного материала для формирования социокультурной компетенции у студентов языкового вуза
Автори: Пинюта, И.В.
Ключові слова: учебный материал
социокультурная компетенция
socio-cultural competence
teaching materials
Дата публікації: 2009
Видавництво: Донецький національний технічний університет
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009.
Короткий огляд (реферат): Статья посвящена рассмотрению следующих принципов отбора учебного материала, предназначенного для формирования социокультурной компетенции: учета функций межкультурного посредника, минимизация риска возникновения барьеров, препятствующих осуществлению межкультурного общения, и открытости/гибкости. Применение указанных принципов способствует подготовке студентов языкового вуза, имеющих различный уровень обученности, к реализации функций межкультурного посредника и предупреждению возникновения барьеров, возникающих в его деятельности
Опис: The article deals with such principles determining the choice of teaching materials used to developed socio-cultural competence as: consideration of intercultural mediator's functions, minimization of the risk of barriers which obstacle the process of intercultural mediation and flexibility. The usage of these principles helps to prepare different foreign language students to fulfill intercultural mediator's functions and prevent the barriers in his/her activities
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/7157
Розташовується у зібраннях:Випуск 5(155) - 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
пинюта.pdf110,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.