Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7094
Назва: | Формування особистості майбутнього вчителя в контексті Болонського процесу |
Автори: | Панасенко, Е.А. |
Ключові слова: | Болонський процес вчитель Bologna process teacher |
Дата публікації: | 2009 |
Видавництво: | Донецький національний технічний університет |
Бібліографічний опис: | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто проблему реформування системи вищої педагогічної освіти в Україні в контексті Болонського процесу. Автор розкрила провідне значення вчителя в суспільстві та деякі аспекти підготовки майбутнього вчителя до повноцінного життя та педагогічної праці |
Опис: | The article deals with the problem of reforming of higher pedagogical educational system in Ukraine in the context of the Bologna process. The author enlights the leading role of a teacher of the society and some aspects of teacher training for valuable life and educational labour |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/7094 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 5(155) - 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
панасенко.pdf | 70,77 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.