Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7094
Назва: Формування особистості майбутнього вчителя в контексті Болонського процесу
Автори: Панасенко, Е.А.
Ключові слова: Болонський процес
вчитель
Bologna process
teacher
Дата публікації: 2009
Видавництво: Донецький національний технічний університет
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто проблему реформування системи вищої педагогічної освіти в Україні в контексті Болонського процесу. Автор розкрила провідне значення вчителя в суспільстві та деякі аспекти підготовки майбутнього вчителя до повноцінного життя та педагогічної праці
Опис: The article deals with the problem of reforming of higher pedagogical educational system in Ukraine in the context of the Bologna process. The author enlights the leading role of a teacher of the society and some aspects of teacher training for valuable life and educational labour
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/7094
Розташовується у зібраннях:Випуск 5(155) - 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
панасенко.pdf70,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.