Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7094
Название: Формування особистості майбутнього вчителя в контексті Болонського процесу
Авторы: Панасенко, Е.А.
Ключевые слова: Болонський процес
вчитель
Bologna process
teacher
Дата публикации: 2009
Издательство: Донецький національний технічний університет
Библиографическое описание: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто проблему реформування системи вищої педагогічної освіти в Україні в контексті Болонського процесу. Автор розкрила провідне значення вчителя в суспільстві та деякі аспекти підготовки майбутнього вчителя до повноцінного життя та педагогічної праці
Описание: The article deals with the problem of reforming of higher pedagogical educational system in Ukraine in the context of the Bologna process. The author enlights the leading role of a teacher of the society and some aspects of teacher training for valuable life and educational labour
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/7094
Располагается в коллекциях:Випуск 5(155) - 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
панасенко.pdf70,77 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.