Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6839
Назва: Підвищення ефективності запровадження основ Болонського процесу за рахунок створення електронних підручників для самостійного вивчення дисциплін з аналогової схемотехніки та імпульсних пристроїв
Автори: Тарасюк, В.П.
Зори, А.А
Ключові слова: Болонский процесс
схемотехника
мультимедийный технологии
электронный учебник
Дата публікації: 2008
Бібліографічний опис: Вестник Херсонского національного технического университета. Випуск 1(30). — Херсон, 2008. — С.433–434. (ВАК)
Серія/номер: Випуск 1(30);
Короткий огляд (реферат): Використовування мультимедійних технологій в учбовому процесі вузу по напряму «Електроніка» дозволяє перейти від пасивного до активного способу реалізації освітньої діяльності, при якому той, що навчається є головним учасником процесу навчання. Застосування розроблених програмних продуктів, необхідних при самостійному вивченні дисципліни (при виконанні віртуальних лабораторних робіт, при поточному тестування, рішенні задач, самоперевірки знань), а також застосування дешевих у виробництві електронних носіїв інформації замість дорогих паперових, дозволить одержати значний економічний ефект від запровадження результатів розробки в учбовому процесі вищих учбових закладів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/6839
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри електронної техніки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Статья2.pdf106,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.