Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6731
Title: Процесс маркетизации коммунального хозяйства
Other Titles: Процес маркетизації комунального господарства
Marketization process of public utilities
Authors: Полуянов, Владимир Петрович
Полуянов, Володимир Петрович
Poluyanov, Vladimir Petrovich
Кравченко, Роман Сергеевич
Кравченко, Роман Сергійович
Kravchenko, R.S.
Keywords: Жилищно-коммунальное хозяйство
Инфраструктурные проекты
Маркетизация
Государственно-частное партнерство
Маркетинг услуг
Issue Date: 2011
Publisher: Збірник наукових праць Приазовського державного техничного університету
Citation: Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності: Збірник наукових праць. Маріуполь: ДВНЗ «ПДТУ», 2011. - Т. 1. -С. 61-66
Series/Report no.: ;Т.1
Abstract: Проанализированы аспекты процесса маркетизации жилищно-коммунального хозяйства; обоснована необходимость реформирования отрасли в контексте парадигмы государственно-частного партнерства; определены основные стратегические направления повышения эффективности деятельности коммунального хозяйства и сбалансирования интересов всех субъектов процесса
Description: The aspects of the public utilities marketization process are analyzed; necessity of reforming the industry in the context of the state-private partnership paradigm is grounded; the key strategic directions for municipal services improvement and balancing the interests of all process subjects are defined
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/6731
Appears in Collections:Публікації кафедри "Економіка і фінанси"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Процесс маркетизации коммунального хозяйства.pdf141,99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.