Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6713
Название: Визначення дійсного часу очікування пасажирів при оперативному управлінні
Другие названия: Определение действительного времени ожидания пассажиров при оперативном управлении
Determination of the Passengers Real Waiting Time at the Operative Control
Авторы: Куниця, Олексій Анатолійович
Куница, Алексей Анатолиевич
Kunitsa, O.A.
Ключевые слова: ПЕРЕВЕЗЕННЯ ПАСАЖИРСЬКІ МАРШРУТНІ
ЧАС ОЧІКУВАННЯ ДІЙСНИЙ
РЕЖИМ РЕАЛЬНОГО МАСШТАБУ ЧАСУ
СИСТЕМА АВТОМАТИЗОВАНА ОПЕРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ
ПУНКТ ЗУПИНОЧНИЙ ОКРЕМИЙ
МАСШТАБА ВРЕМЕНИ
СИСТЕМА АВТОМАТИЗИРОВАННАЯ ОПЕРАТИВНОГО УПРАВЛЕНИЯ
ПУНКТ ОСТАНОВОЧНЫЙ ОТДЕЛЬНЫЙ
PASSENGER ROUTE TRANSPORTATION
REAL WAITING TIME
CONDITION MODE OF REAL TIME
AUTOMATED OPERATIVE SYSTEM OF CONTROL
SEPARATE STOPPING POINT
Дата публикации: 22-дек-2006
Издательство: Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.
Библиографическое описание: Куниця О.А. Визначення дійсного часу очікування пасажирів при оперативному управлінні / О.А. Куниця // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ «ДонНТУ». – Горлівка, 2006. - № 2(3). – С. 77-81.
Краткий осмотр (реферат): З метою здійснення оперативного управління пасажирськими маршрутними перевезеннями обґрунтовано необхідність визначення дійсного часу очікування пасажирів на окремому зупиночному пункті за допомогою АСОУ. Розроблені залежності для визначення дійсного часу очікування пасажирів із урахуванням і без урахування кількості пасажи- рів, що увійшли в автобус на зупиночному пункті. Визначення дійсного часу очікування пасажирів у режимі реального масштабу часу дозволяє зменшити цого за рахунок управління пасажирськими маршрутними перевезеннями.
Описание: With the purpose of the operative passenger route transportation control realization the necessity of passenger real waiting time determination at the separate stopping point by means of ASOC is substantiated. Dependences for passenger real waiting time determination with and without reference to the number of passengers having boarded a bus at the stop are developed.Passengers real waiting time determination in the condition of real time allow its reduction at the expense of passenger route transportation control.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/6713
ISSN: 1990-7796
Располагается в коллекциях:№2 (2006-3)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Куница О.А..pdf405,84 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.