Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6631
Title: Основные направления разработки методического обеспечения маркетингового подхода в управлении предприятиями теплоснабжения
Authors: Полуянов, Владимир Петрович
Полуянов, Володимир Петрович
Poluyanov, Vladimir Petrovich
Полуянова, Елена Ивановна
Полуянова, Олена Іванівна
Poluyanova, Helena Ivanivna
Запорожан, Наталья Въячеславовна
Запорожан, Наталія В'ячеславівна
Zaporozhan, Natalia Vyacheslavovna
Keywords: Маркетинг
Маркетинговый подход
Рынок
Управление
marketing
marketing Approach
market
management
Issue Date: 2009
Publisher: Вісник Хмельницького національного університету
Citation: Вісник Хмельницького національного університету. Т 3. Економічні науки. - 2009.-№5.-С.103-105
Series/Report no.: Економічні науки;Т 3. № 5
Abstract: Розглянуті підходи різних авторів до визначення суті маркетингу, його концепцій і функцій. Обґрунтована можливість адаптації функцій маркетингового управління до діяльності підприємств теплопостачання. Сформульовані основні напрямки розробки методичного забезпечення функцій маркетингового управління стосовно підприємств теплопостачання.
Description: The approaches of the various authors to definition of essence of marketing, its concepts and functions are considered. The opportunity of adaptation of functions of marketing management to activity of the heat-delivering enterprises is proved. The basic directions of development of methodical maintenance of functions of marketing management with reference to the heatdelivering enterprises are formulated.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/6631
Appears in Collections:Публікації кафедри "Економіка і фінанси"



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.