Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6504
Назва: Моделювання автокомпенсації ємнісної складової струму витоку при зниженні частоти ЕРС вибігу двигунів дільничної електромережі
Інші назви: Self-compensation of Leakage Current Capacitive Component Modelling in Case of Motor Back EMF Frequency Decreasing in Power Network of Mine Section.
Автори: Маренич, К.М.
Василець, С.В.
Маренич, К.М.
Василець, С.В.
Marenych, K.
Vasylets, S.
Ключові слова: математична модель
виток струму на землю
дільнична електромережа
кількість електрики
автокомпенсація
частота напруги
асинхронний двигун
ємність ізоляції
математична модель
виток струму на землю
дільнична електромережа
кількість електрики
автокомпенсація
частота напруги
асинхронний двигун
ємність ізоляції
mathematical model
leakage current
power network of mine section
quantity of electricity
self-compensation
voltage frequency
induction motor
isolation capacity
Дата публікації: 2010
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Гірничо-електромеханічна. Випуск 19(175), 2010 р., 179 с.
Короткий огляд (реферат): Шляхом моделювання досліджено вплив зниження частоти ЕРС вибігу двигунів дільничної електромережі напругою 660 В на рівень автокомпенсації ємнісної складової струму витоку на землю при різних значеннях коефіцієнта розладу компенсатора.
Опис: The influence of motor back EMF frequency decreasing on the level of self-compensation of leakage current capacitive component by modelling was analysed for different values of compensator mismatching factor in 660 V power network of mine section.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/6504
Розташовується у зібраннях:Випуск 19(175)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
K. Marenych15.pdf1,23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.