Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6380
Назва: Характеристика социально-личностной компетентности современного учителя
Автори: Бабаенко, Л.Н.
Ключові слова: Социально-личностная компетентность
учитель
teacher
socually - a personal competence
Дата публікації: 2009
Видавництво: Донецький національний технічний університет
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009.
Короткий огляд (реферат): В статье рассматриваются подходы к определению понятия "социально-личностная" компетентность учителя. Социально-личностная компетентность представлена на параметрах личности, придающих особое значение развитию моральных, духовных и личных качеств человека. Содержанием социально-личностной компетентности учителя являются: система гражданско-правовых, нравственных ценностей, восприятие ценностей как важнейших жизненных ориентиров, гуманистическая направленность личности
Опис: The article examines the aprroaches to the definition of "socually - a personal" competence of the teacher. Social and personal competencies are brought to the parameters of personality, giving special importance to the development of moral, spiritual and personal qualities. The content of social and personal competence of the teacher are: a system of civil law, moral values, the perception of values as the most important life milestones, humanistic orientation of the individual
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/6380
Розташовується у зібраннях:Випуск 5(155) - 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
бабенко.pdf112,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.