Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6362
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorАвшенюк, Н.М.-
dc.date2009-
dc.date.accessioned2012-03-02T10:51:10Z-
dc.date.available2012-03-02T10:51:10Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009.en_US
dc.identifier.otherУДК 37.001.73(4)-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/6362-
dc.descriptionThe article is devoted to the actual problem of Teacher Education curricular reforms in EU countries in terms of development of the common European area of pedagogical education and sciences. In it the European approaches to the defining of "Teacher Education curriculum" term are analyzed and the priority directions of modernization of teacher education curriculum arb characterizeden_US
dc.description.abstractСтаття присвячена актуальній проблемі реформування курікулуму педагогічної освіти, яке відбувається в країнаї ЄС в умовах розвитку єдиного простору педагогічної освіти. У статті проаналізовано європейські підходи до визначення поняття "курікулум педагогічної освіти", охарактеризовано пріоритетні напрями удосконалення змісту професійної підготовки вчителів в європейських країнахen_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectЄСen_US
dc.subjectкурікулум педагогічної освітиen_US
dc.subjectпедагогічна освітаen_US
dc.subjectTeacher Education curriculumen_US
dc.subjectEUen_US
dc.subjectpedagogical educationen_US
dc.titleТрансформація курікулуму педагогічної освіти в умовах Болонського пролцесу: досвід європейських країнen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Випуск 5(155) - 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
авшенюк.pdf103,28 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.