Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6362
Назва: Трансформація курікулуму педагогічної освіти в умовах Болонського пролцесу: досвід європейських країн
Автори: Авшенюк, Н.М.
Ключові слова: ЄС
курікулум педагогічної освіти
педагогічна освіта
Teacher Education curriculum
EU
pedagogical education
Дата публікації: 2009
Видавництво: Донецький національний технічний університет
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена актуальній проблемі реформування курікулуму педагогічної освіти, яке відбувається в країнаї ЄС в умовах розвитку єдиного простору педагогічної освіти. У статті проаналізовано європейські підходи до визначення поняття "курікулум педагогічної освіти", охарактеризовано пріоритетні напрями удосконалення змісту професійної підготовки вчителів в європейських країнах
Опис: The article is devoted to the actual problem of Teacher Education curricular reforms in EU countries in terms of development of the common European area of pedagogical education and sciences. In it the European approaches to the defining of "Teacher Education curriculum" term are analyzed and the priority directions of modernization of teacher education curriculum arb characterized
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/6362
Розташовується у зібраннях:Випуск 5(155) - 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
авшенюк.pdf103,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.