Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6284
Назва: | Моделі професійної підготовки вчителів і обов'язкова педагогічна практика в об'єднаному королівстві |
Автори: | Лєвшина, Н.В. |
Ключові слова: | Британія вчитель-початківець педагогічна практика UK teaching practice the teacher-trainee |
Дата публікації: | 2009 |
Видавництво: | Донецький національний технічний університет |
Бібліографічний опис: | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009. |
Короткий огляд (реферат): | У даній статті авторка окреслює моделі професійної підготовки вчителів, розкриваючи їхню сутність, та висвітлює особливості професійної підготовки вчителів у Великій Британії з акцентом на обов'язковість педагогічної практики вчителя-початківця. |
Опис: | In this article the autor outlines a model of teacher training, highlighting their assence, and especially the training of teachers in the UK with a focus on compulsory teaching practice the teacher-trainee |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/6284 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 5(155) - 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
левшина.pdf | 112,92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.