Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6284
Название: Моделі професійної підготовки вчителів і обов'язкова педагогічна практика в об'єднаному королівстві
Авторы: Лєвшина, Н.В.
Ключевые слова: Британія
вчитель-початківець
педагогічна практика
UK
teaching practice
the teacher-trainee
Дата публикации: 2009
Издательство: Донецький національний технічний університет
Библиографическое описание: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009.
Краткий осмотр (реферат): У даній статті авторка окреслює моделі професійної підготовки вчителів, розкриваючи їхню сутність, та висвітлює особливості професійної підготовки вчителів у Великій Британії з акцентом на обов'язковість педагогічної практики вчителя-початківця.
Описание: In this article the autor outlines a model of teacher training, highlighting their assence, and especially the training of teachers in the UK with a focus on compulsory teaching practice the teacher-trainee
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/6284
Располагается в коллекциях:Випуск 5(155) - 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
левшина.pdf112,92 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.