Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6284
Title: Моделі професійної підготовки вчителів і обов'язкова педагогічна практика в об'єднаному королівстві
Authors: Лєвшина, Н.В.
Keywords: Британія
вчитель-початківець
педагогічна практика
UK
teaching practice
the teacher-trainee
Issue Date: 2009
Publisher: Донецький національний технічний університет
Citation: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009.
Abstract: У даній статті авторка окреслює моделі професійної підготовки вчителів, розкриваючи їхню сутність, та висвітлює особливості професійної підготовки вчителів у Великій Британії з акцентом на обов'язковість педагогічної практики вчителя-початківця.
Description: In this article the autor outlines a model of teacher training, highlighting their assence, and especially the training of teachers in the UK with a focus on compulsory teaching practice the teacher-trainee
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/6284
Appears in Collections:Випуск 5(155) - 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
левшина.pdf112,92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.