Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6087
Назва: Анализ курсовой устойчивости модели легкового автомобиля с управляемым колесным модулем при наличии силовой неоднородности шин
Інші назви: Аналіз курсової стійкості моделі легкового автомобіля з керованим колісним модулем за наявності силової неоднорідності шин
Course Stability Analysis the Passenger Car Model with the Controlled Wheeled Module in the Presence of Power Inhomogeneity
Автори: Вербицкий, В.Г.
Макаров, В.А.
Дугельный, В.Н.
Вербицький, В.Г.
Макаров, В.А.
Дугельний, В.М.
Verbitskiy, V.G.
Makarov, V.A.
Dugelney, V.N.
Ключові слова: ЛЕГКОВОЙ АВТОМОБИЛЬ
КУРСОВАЯ УСТОЙЧИВОСТЬ
УПРАВЛЯЕМЫЙ КОЛЕСНЫЙ МОДУЛЬ
ШИНА
РЕЖИМ ДВИЖЕНИЯ
ЛЕГКОВИЙ АВТОМОБІЛЬ
КУРСОВА СТІЙКІСТЬ
КЕРОВАНИЙ КОЛІСНИЙ МОДУЛЬ
ШИНА
РЕЖИМ РУХУ
PASSENGER CAR
COURSE STABILITY
CONTROLLED WHEELED MODULE
TIRE
MODE OF TRAFFIC
Дата публікації: 22-гру-2006
Видавництво: Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.
Бібліографічний опис: Вербицкий В.Г. Анализ курсовой устойчивости модели легкового автомобиля с управляемым колесным модулем при наличии силовой неоднородности шин / В.Г. Вербицкий, В.А. Макаров, В.Н. Дугельный // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ «ДонНТУ». – Горлівка, 2006. - № 2(3). – С. 5-12.
Короткий огляд (реферат): Выполнен постбифуркационный анализ поведе- ния модели автомобиля с управляемым колесным модулем. Для проведения анализа курсовой устойчивости модели легкового автомобиля с управляемым колесным модулем использовался метод построения фазовых траекторий. На примере конкретного набора параметров автомобиля предпринята попытка проследить характерные этапы развития нежелательного поведения системы при превышении продольной скорости движения критического значения.
Опис: The postbifurkation analysis of the passenger car model behavior with the controlled wheeled module is carried out. For the course stability analysis realization of the passenger car model with the controlled wheeled module the method of the phase trajectories construction was used. Using a specific set of automobile parameters as an example an attempt to follow typical development stages of the undesirable system behavior at exceeding of critical value longitudinal velocity is model.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/6087
ISSN: 1990-7796
Розташовується у зібраннях:№2 (2006-3)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вербицкий.pdf575,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.