Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6076
Название: Вплив властивостей в’яжучого на утомленісну довговічність асфальтобетону
Другие названия: Влияние свойств вяжущего на усталостную долговечность асфальтобетона
Influence of the Binder on the Asphalt Concrete Fatigue Durability
Авторы: Гончаренко, Валентин Валентинович
Гончаренко, Валентин Іванович
Лобарєва, Юлія Володимирівна
Гончаренко, Валентин Валентинович
Гончаренко, Валентин Иванович
Лобарева, Юлия Владимировна
Goncharenko, V.V.
Goncharenko, V.I.
Lobareva, U.V.
Ключевые слова: АСФАЛЬТОБЕТОН
УТОМА
ДОВГОВІЧНІСТЬ
БІТУМ
В’ЯЗКІСТЬ
КІЛЬКІСТЬ ЦИКЛІВ ДО РУЙНУВАННЯ
АСФАЛЬТОБЕТОН
УСТАЛОСТЬ
ДОЛГОВЕЧНОСТЬ
БИТУМ
ВЯЗКОСТЬ
КОЛИЧЕСТВО ЦИКЛОВ ДО РАЗРУШЕНИЯ
ASPHALT CONCRETE
FATIGUE
DURABILITY
BITUMEN
VISCOSITY
THE AMOUNT OF CYCLES TO DESTRUCTION
Дата публикации: 30-мая-2006
Издательство: Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.
Библиографическое описание: Гончаренко В.В. Вплив властивостей в’яжучого на утомленісну довговічність асфальтобетону / В.В. Гончаренко, В.І. Гончаренко, Ю.В. Лобарєва // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ «ДонНТУ». – Горлівка, 2006. - № 1(2). – С. 80-84.
Краткий осмотр (реферат): Виконано експериментальні дослідження утомленісної довговічності асфальтобетону. Показано, що при виборі в’язкості бітуму необхідно враховувати умови роботи дорожнього покриття при негативних зимових та позитивних літніх температурах. Оптимальна кількість бітуму, з точки зору утомленісної довговічності асфальтобетону, повинна бути збільшена до 7-8% і залежить від структурних особливостей асфальтобетону в цілому.
Описание: Experimental researches on the dependence of the asphalt concrete fatigue durability are carried out. It is shown that at the choice of the bitumen viscosity it is necessary to take into account operating conditions of the roadway covering at the negative winter and positive summer temperatures. The optimum amount of bitumen, from the viewpoint of asphalt concrete fatigue durability, must be increased to 7-8% and depends on the structural features of asphalt concrete as a whole.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/6076
Располагается в коллекциях:Публікації кафедри "Проектування доріг і штучних споруд"
№1 (2006-2)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Гончаренко.pdf350,43 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.