Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/595
Назва: Совершенствование маркетингового управления в туристическом бизнесе на основании анализа опыта использования маркетингового управления
Автори: Александров, И.А,
Краснопольская, Н.Н.
Дата публікації: 2004
Видавництво: Донецький національний технічний університет
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 80 - Донецьк, ДонНТУ, 2004. - С. 73 - 82
Серія/номер: Економічна;12
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/595
Розташовується у зібраннях:Випуск 80



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.