Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5861
Назва: МОДЕЛЬ ВЗАИМНОГО ВЛИЯНИЯ ДИСЦИПЛИН В ПРОЦЕССЕ ОБУЧЕНИЯ
Автори: Вершина, А.И.
Киричек, Г.Г.
Ключові слова: знания
дисциплина
информация
конечные цепи Маркова
процесс обучения
знання
дисципліна
інформація
кінцеві ланцюги Маркова
процес навчання
knowledge
discipline
information
finite Markov chains
the learning process
Дата публікації: 2011
Видавництво: Донецький національний технічний університет
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серiя «Проблеми моделювання та автоматизації проектування» (МАП-2011). Випуск: 10 (197) - Донецьк: ДонНТУ. - 2011. – 290 с.
Серія/номер: Проблеми моделювання та автоматизації проектування;
Короткий огляд (реферат): Рассмотрено взаимное влияние изучаемых дисциплин на процесс обучения. Дисциплины представлены в виде иерархии взаимосвязанных объектов, а обучение - взаимосвязью этапов усвоения и проверки знаний, описанных как Марковский процесс. Параметрами этапов являются вероятности качественного усвоения и качественной проверки знаний, а также затраты на выполнение этих этапов. Различные варианты взаимосвязи изучаемых дисциплин дают разные уровни качества и затрат, определяя эффективность процесса обучения. Розглянуто взаємний вплив дисциплін, які вивчаються на процес навчання. Дисципліни представлені у вигляді ієрархії взаємозалежних об'єктів, а навчання - взаємозв'язком етапів засвоєння та перевірки знань, які описано як Марковський процес. Параметрами етапів є імовірності якісного засвоєння і якісної перевірки знань, а також витрати на виконання цих етапів. Різні варіанти взаємозв'язку дисциплін, що вивчаються, дають різні рівні якості та витрат, визначаючи ефективність процесу навчання. We reviewed the mutual influence of the studied subjects on the learning process. Disciplines represented in the form of a hierarchy of related objects, and learning is represented as interrelation stages of learning and testing, described as a Markov process.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/5861
ISSN: 2074-7888
Розташовується у зібраннях:Випуск 10 (197)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11vaivpo.pdf6,66 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.