Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5509
Назва: | Колаборативні моделі в дистанційній університетській освіті |
Інші назви: | Колаборативные модели в дистанционном университетском образовании |
Автори: | Дацун, Н.М. |
Ключові слова: | дистанційна освіта "відкриті системи" організаційні моделі педагогічні моделі групова робота модель "викладач-студент" модель "викладач-студенти" модель "викладач-викладач" зміна ролей технологічні проекти для вищої освіти дистанционное образование "открытые системы" организационные модели педагогические модели групповая работа модель "преподаватель-студент" модель "преподаватель-студенты" модель "преподаватель-преподаватель" изменение ролей технологические проекты для высшего образования distance education "open systems" organizational models pedagogical model groupeware model of "teacher-student" model of "teacher-students" model of "teacher-teacher" change of roles technology projects for higher education |
Дата публікації: | 2000 |
Бібліографічний опис: | Дацун Н.М. Колаборативні моделі в дистанційній університетській освіті/ Нові технології навчання: Наук.-метод. зб. – К.:НМЦВО, 2000. Вип. 27. – с.85-94. |
Серія/номер: | Нові технології навчання: Наук.-метод. зб. – К.:НМЦВО, 2000. Вип. 27.; |
Короткий огляд (реферат): | В статті розглядаються сучасні колаборативні моделі дистанційної освіти, що базуються на концепціях Groupeware (групова робота "викладач - студенти", "студент - студенти", "викладач - корпорацiї " і т.п.) і Distributed Computing (як модель розподіленої освіти). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/5509 |
ISSN: | 5-8238-0603-5 |
Розташовується у зібраннях: | Статті співробітників кафедри ПМІ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
col models.pdf | 244,35 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.