Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4798
Название: Нова конструкція елeктропневмоприводу гальм для автопоїздів
Другие названия: Новая конструкция элeктропневмопривода тормозов для автопоездов
New Design of the Brake Electrical Pneumatic Actuator for the Articulated Trucks
Авторы: Магопець, Сергій Олександрович
Золенко, О.О.
Магопец, Сергей Александрович
Золенко, А.А.
Magopets, S.А.
Zolenko, А.А.
Ключевые слова: ГАЛЬМІВНИЙ ПРИВІД
АВТОПОЇЗД
ЕЛЕКТРОПНЕВМОПРИВІД
ТОРМОЗНОЙ ПРИВОД
АВТОПОЕЗД
ЭЛЕКТРОПНЕВМОПРИВОД
BRAKE DRIVE OPERATION
ARTICULATED TRUCKS
ELECTRICAL PNEUMATIC ACTUATOR
Дата публикации: 22-июн-2007
Издательство: Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.
Библиографическое описание: Магопець С.О. Нова конструкція елeктропневмоприводу гальм для автопоїздів / С.О. Магопець, О.О. Золенко // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ ДВНЗ ДонНТУ. - Горлівка, 2007. - № 1(4). - С. 77-80.
Краткий осмотр (реферат): Статтю присвячено проблемі підвищення активної безпеки автомобіля, зокрема покращенню керованості та стійкості багатоланкових автотранспортних засобів під час гальмування. Проаналізовано фактори, що впливають на керованість, стійкість та швидкість спрацювання пневматичного гальмівного приводу, яким обладнано автотранспортні засоби великої та середньої вантажопідйомності. Представлено конструкцію нового регулятора гальмівних сил для автопоїзду, перевагами якого є підвищення ефективності гальмування та швидкодії спрацювання пневматичного гальмівного приводу, покращення коефіцієнту сумісності його ланок. Зроблено висновок про доцільність застосування запропоно- ваної конструкції електропневматичного гальмівного приводу при виробництві та модернізації причепів великої та середньої вантажопідйомності.
Описание: The Article is dedicated to the problem of increasing the active safety of the vehicle, particularly drivability and stability of trailer trucks when braking. The Analyzed factors, which have an influence upon drivability, stability and speed of pneumatic brake drive operation, equipped with trailer trucks. It is offered the design of the new brake power regulator for trailer trucks, the advantage of which is the increase of driving and speed efficiency of pneumatic brake drive operation, and that of the compatibility factor of trailer truck sections. It is made the conclusion about practicability of the usage of the offered design electropneumatic regulator of brake drive in production and modernizations trailer.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/4798
ISSN: 1990-7796
Располагается в коллекциях:№1 (2007-4)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Магопець.pdf451,26 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.