Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4756
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКулаков, Віктор Олексійович-
dc.contributor.authorМакеєв, Максим Сергійович-
dc.contributor.authorКулаков, Виктор Алексеевич-
dc.contributor.authorМакеев, Максим Сергеевич-
dc.contributor.authorKulakov, V.A.-
dc.contributor.authorMakeyev, M.S.-
dc.date.accessioned2012-02-06T08:43:10Z-
dc.date.available2012-02-06T08:43:10Z-
dc.date.issued2007-06-22-
dc.identifier.citationКулаков В.О. Застосування маркетингових досліджень на АТП як основна вимога ринкової економіки / В.О. Кулаков, М.С. Макеєв // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ ДВНЗ ДонНТУ. - Горлівка, 2007. - № 1(4). - С. 16-20.en_US
dc.identifier.issn1990-7796-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/4756-
dc.descriptionThe problem of marketing application at the motor transport is very urgent in the present moment. The article the aspects of marketing researches at the motor transport enterprises an essential attribute of the market relations are considered. The research of the factors influence dependence on the transportation bulking at once of Gorlovka motor transport enterprises was carried out. On basis of the obtained results the equation describing the arisen dependence is calculated. As the research results are the developed recommendations on the system improvement of present tariffs and the marketing strategy introduction. The marketing application allows the enterprise to reveal advantages and to strengthen its position at the market.en_US
dc.description.abstractПроблема застосування маркетингу на автомобільному транспорті дуже актуальна в даний момент. У статті розглядаються аспекти маркетингових досліджень на автотранспортних підприємствах як необхідного атрибута ринкових відносин. На одному з автотранспортних підприємств м. Горлівка було проведене дослідження залежності впливу факторів на збільшення обсягу перевезень. На основі отриманих результатів було розраховане рівняння, що описує існуючу залежність. Результатом досліджень стали розроблені рекомендації з удосконалення системи застосованих тарифів та впровадженням маркетингової стратегії. Застосування маркетингу дозволяє підприємству виявити переваги й зміцнити свій стан на ринку.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherАвтомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.en_US
dc.subjectМАРКЕТИНГen_US
dc.subjectОБСЯГ ПЕРЕВЕЗЕНЬen_US
dc.subjectДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУen_US
dc.subjectТАРИФНА СИСТЕМАen_US
dc.subjectМАРКЕТИНГen_US
dc.subjectОБЪЕМ ПЕРЕВОЗОКen_US
dc.subjectИССЛЕДОВАНИЕ РЫНКАen_US
dc.subjectТАРИФНАЯ СИСТЕМАen_US
dc.subjectMARKETINGen_US
dc.subjectTRANSPORTATIONen_US
dc.subjectDEPENDENCEen_US
dc.subjectMARKET RESEARCHen_US
dc.subjectTARIFF SYSTEMen_US
dc.titleЗастосування маркетингових досліджень на АТП як основна вимога ринкової економікиen_US
dc.title.alternativeПрименение маркетинговых исследований на АТП как основное требование рыночной экономикиen_US
dc.title.alternativeApplication of marketing researches on motor transport enterprise as the basic requirement of market economyen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Макєєв А.Ю.
Публікації кафедри "Менеджмент організацій"
№1 (2007-4)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кулаков.pdf427,82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.