Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4269
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКулаков, Віктор Олексійович-
dc.contributor.authorЛупаренко, Наталя Валентинівна-
dc.contributor.authorКоваленко, Ольга Петрівна-
dc.contributor.authorКулаков, Виктор Алексеевич-
dc.contributor.authorЛупаренко, Наталья Валентиновна-
dc.contributor.authorКоваленко, Ольга Петровна-
dc.contributor.authorKulakov, V.A.-
dc.contributor.authorLuparenko, N.V.-
dc.contributor.authorKovalenko, O.P.-
dc.date.accessioned2012-01-24T06:40:36Z-
dc.date.available2012-01-24T06:40:36Z-
dc.date.issued2008-06-25-
dc.identifier.citationКулаков В.О. Методика прогнозування розвитку АТП / В.О. Кулаков, Н.В. Лупаренко, О.П. Коваленко // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ ДонНТУ. - Горлівка, 2008. - № 1(6). - С. 39-45.en_US
dc.identifier.issn1990-7796-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/4269-
dc.descriptionThe questions of the motor transport market research are considered where the special attention is paid to its segmentation. Segmentation advantages are singled out. The main factors influencing on the motor transport market segmentation are determined. Dominant, essential and unessential factors are marked. Theoretical positions relative to the traffic volume and freight turnover growth promoting to the increase of the enterprise effective activity is developed. The research is carried out in the network of the mathematics prediction model application.en_US
dc.description.abstractРозглянуто питання дослідження ринку автотранспортних послуг, в процесі якого особлива увага приділяється його сегментації. Виділено переваги сегментування. Визначено головні фактори, які впливають на сегментацію ринку автотранспортних послуг. Відзначено домінуючі, істотні та несуттєві фактори. Розроблено теоретичні положення щодо збільшення обсягу перевезень і вантожообігу, які сприяють підвищенню ефективності діяльності підприємства. Дослідження здійснюється у рамках використання математичних моделей прогнозування.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherАвтомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.en_US
dc.subjectАВТОМОБІЛЬНИЙ ТРАНСПОРТen_US
dc.subjectРИНОК АВТОТРАНСПОРТНИХ ПОСЛУГen_US
dc.subjectСЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ ПЕРЕВЕЗЕНЬen_US
dc.subjectОБСЯГ ПЕРЕВЕЗЕНЬen_US
dc.subjectВАНТАЖООБІГen_US
dc.subjectЕФЕКТИВНІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАen_US
dc.subjectАВТОМОБИЛЬНЫЙ ТРАНСПОРТen_US
dc.subjectРЫНОК АВТОТРАНСПОРТНЫХ УСЛУГen_US
dc.subjectСЕГМЕНТИРОВАНИЕ РЫНКА ПЕРЕВОЗОКen_US
dc.subjectОБЪЕМ ПЕРЕВОЗОКen_US
dc.subjectГРУЗООБОРОТen_US
dc.subjectЭФФЕКТИВНОСТЬ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ПРЕДПРИЯТИЯen_US
dc.titleМетодика прогнозування розвитку АТПen_US
dc.title.alternativeМетодика прогнозирования рынка АТПen_US
dc.title.alternativeMethods of the Motor Transport Market Forecastingen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Публікації кафедри "Менеджмент організацій"
№1 (2008-6)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кулаков.pdf467,62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.