Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4269
Title: Методика прогнозування розвитку АТП
Other Titles: Методика прогнозирования рынка АТП
Methods of the Motor Transport Market Forecasting
Authors: Кулаков, Віктор Олексійович
Лупаренко, Наталя Валентинівна
Коваленко, Ольга Петрівна
Кулаков, Виктор Алексеевич
Лупаренко, Наталья Валентиновна
Коваленко, Ольга Петровна
Kulakov, V.A.
Luparenko, N.V.
Kovalenko, O.P.
Keywords: АВТОМОБІЛЬНИЙ ТРАНСПОРТ
РИНОК АВТОТРАНСПОРТНИХ ПОСЛУГ
СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ ПЕРЕВЕЗЕНЬ
ОБСЯГ ПЕРЕВЕЗЕНЬ
ВАНТАЖООБІГ
ЕФЕКТИВНІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
АВТОМОБИЛЬНЫЙ ТРАНСПОРТ
РЫНОК АВТОТРАНСПОРТНЫХ УСЛУГ
СЕГМЕНТИРОВАНИЕ РЫНКА ПЕРЕВОЗОК
ОБЪЕМ ПЕРЕВОЗОК
ГРУЗООБОРОТ
ЭФФЕКТИВНОСТЬ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ПРЕДПРИЯТИЯ
Issue Date: 25-Jun-2008
Publisher: Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.
Citation: Кулаков В.О. Методика прогнозування розвитку АТП / В.О. Кулаков, Н.В. Лупаренко, О.П. Коваленко // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ ДонНТУ. - Горлівка, 2008. - № 1(6). - С. 39-45.
Abstract: Розглянуто питання дослідження ринку автотранспортних послуг, в процесі якого особлива увага приділяється його сегментації. Виділено переваги сегментування. Визначено головні фактори, які впливають на сегментацію ринку автотранспортних послуг. Відзначено домінуючі, істотні та несуттєві фактори. Розроблено теоретичні положення щодо збільшення обсягу перевезень і вантожообігу, які сприяють підвищенню ефективності діяльності підприємства. Дослідження здійснюється у рамках використання математичних моделей прогнозування.
Description: The questions of the motor transport market research are considered where the special attention is paid to its segmentation. Segmentation advantages are singled out. The main factors influencing on the motor transport market segmentation are determined. Dominant, essential and unessential factors are marked. Theoretical positions relative to the traffic volume and freight turnover growth promoting to the increase of the enterprise effective activity is developed. The research is carried out in the network of the mathematics prediction model application.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/4269
ISSN: 1990-7796
Appears in Collections:Публікації кафедри "Менеджмент організацій"
№1 (2008-6)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кулаков.pdf467,62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.