Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4266
Назва: | Розрахунок та дослідження механізму зміни ступеня стиску для бензинового двигуна. Частина 2. Аналіз |
Інші назви: | Расчет и исследование механизма изменения степени сжатия для бензинового двигателя. Часть 2. Анализ Calculation Compression Degree Change Mechanism for the Petrol Engine. Part 2. The Analysis Is devoted to the influence of the mechanism design parameters on the automobile petrol engine operation. |
Автори: | Міщенко, Микола Іванович Хімченко, Аркадій Васильович Колеснікова, Т.М. Шляхов, В.С. Мищенко, Николай Иванович Химченко, Аркадий Васильевич Колесникова, Т.Н. Шляхов, В.С. Mishchenko, N.I. Himchenko, A.V. Kolesnikova, T.N. Shljahov, V.S. |
Ключові слова: | МЕХАНІЗМ ЗМІНИ СТУПЕНЯ СТИСКУ БЕНЗИНОВИЙ ДВИГУН ГІДРАВЛІЧНИЙ ПРИВОД ШВИДКОДІЯ МЕХАНІЗМУ МЕХАНИЗМ ИЗМЕНЕНИЯ СТЕПЕНИ СЖАТИЯ БЕНЗИНОВЫЙ ДВИГАТЕЛЬ ГИДРАВЛИЧЕСКИЙ ПРИВОД БЫСТРОДЕЙСТВИЕ МЕХАНИЗМА THE MECHANISM OF THE COMPRESSION DEGREE CHANGE THE PETROL ENGINE HYDRAULIC DRIVE SPEED OF THE MECHANISM |
Дата публікації: | 25-чер-2008 |
Видавництво: | Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646. |
Бібліографічний опис: | Міщенко М.І. Розрахунок та дослідження механізму зміни ступеня стиску для бензинового двигуна. Частина 2. Аналіз / М.І. Міщенко, А.В. Хімченко, Т.М. Колеснікова, В.С. Шляхов // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ ДонНТУ. - Горлівка, 2008. - № 1(6). - С. 17-21. |
Короткий огляд (реферат): | Проаналізовано вплив конструктивних параметрів механізму на робочий процес автомобільного бензинового двигуна. Аналіз дозволив встановити, що шляхом належного вибору діаметрів і маси поршнів МЗСС і двигуна можна досягти необхідної за умовами запобігання детонації швидкодії механізму. Відзначається, що такий МЗСС має найбільшу перевагу в безшатунному двигуні із кривошипно-кулісним силовим механізмом. |
Опис: | The analysis resulted in preventing the detonation of the high-speed action mechanism by the choice of corresponding piston diameters and weight. The analysis CDCM is said to be the most preferable in non-conecting-rod engine with power crank guide. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/4266 |
ISSN: | 1990-7796 |
Розташовується у зібраннях: | Публікації кафедри "Автомобільний транспорт" №1 (2008-6) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Мищенко Химченко 2008 (2).pdf | 447,42 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.