Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4266
Название: Розрахунок та дослідження механізму зміни ступеня стиску для бензинового двигуна. Частина 2. Аналіз
Другие названия: Расчет и исследование механизма изменения степени сжатия для бензинового двигателя. Часть 2. Анализ
Calculation Compression Degree Change Mechanism for the Petrol Engine. Part 2. The Analysis Is devoted to the influence of the mechanism design parameters on the automobile petrol engine operation.
Авторы: Міщенко, Микола Іванович
Хімченко, Аркадій Васильович
Колеснікова, Т.М.
Шляхов, В.С.
Мищенко, Николай Иванович
Химченко, Аркадий Васильевич
Колесникова, Т.Н.
Шляхов, В.С.
Mishchenko, N.I.
Himchenko, A.V.
Kolesnikova, T.N.
Shljahov, V.S.
Ключевые слова: МЕХАНІЗМ ЗМІНИ СТУПЕНЯ СТИСКУ
БЕНЗИНОВИЙ ДВИГУН
ГІДРАВЛІЧНИЙ ПРИВОД
ШВИДКОДІЯ МЕХАНІЗМУ
МЕХАНИЗМ ИЗМЕНЕНИЯ СТЕПЕНИ СЖАТИЯ
БЕНЗИНОВЫЙ ДВИГАТЕЛЬ
ГИДРАВЛИЧЕСКИЙ ПРИВОД
БЫСТРОДЕЙСТВИЕ МЕХАНИЗМА
THE MECHANISM OF THE COMPRESSION DEGREE CHANGE
THE PETROL ENGINE
HYDRAULIC DRIVE
SPEED OF THE MECHANISM
Дата публикации: 25-июн-2008
Издательство: Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.
Библиографическое описание: Міщенко М.І. Розрахунок та дослідження механізму зміни ступеня стиску для бензинового двигуна. Частина 2. Аналіз / М.І. Міщенко, А.В. Хімченко, Т.М. Колеснікова, В.С. Шляхов // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ ДонНТУ. - Горлівка, 2008. - № 1(6). - С. 17-21.
Краткий осмотр (реферат): Проаналізовано вплив конструктивних параметрів механізму на робочий процес автомобільного бензинового двигуна. Аналіз дозволив встановити, що шляхом належного вибору діаметрів і маси поршнів МЗСС і двигуна можна досягти необхідної за умовами запобігання детонації швидкодії механізму. Відзначається, що такий МЗСС має найбільшу перевагу в безшатунному двигуні із кривошипно-кулісним силовим механізмом.
Описание: The analysis resulted in preventing the detonation of the high-speed action mechanism by the choice of corresponding piston diameters and weight. The analysis CDCM is said to be the most preferable in non-conecting-rod engine with power crank guide.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/4266
ISSN: 1990-7796
Располагается в коллекциях:Публікації кафедри "Автомобільний транспорт"
№1 (2008-6)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Мищенко Химченко 2008 (2).pdf447,42 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.